Oy ve yorum yapmayi unutmayinnn.
Lia: Bunlarda Maria, Georg, Gustav ve Tom.
Olabildiğince Tom'a bakmamaya çalıştım.
Jane: Memnun oldum.
Bana karşılık verdiler, Georg elini uzattığı an içimden bir "siktir" geçti, yankılandı kafamda.
İlk Georg'un, sonra Gustav'ın sonra Tom'un elini sıkacaktım.
Georg ve Gustav'ın elini sıktıktan sonra durdum ve Lia'ya döndüm.
Jane: Ben artık bai bai.
Hemen arkamı döndüm ve merdivenlerden indim. İnerken son kez arkama baktım ve tekrar bakıştık, gülümsedim..
_______________________________________________________
Yazar'ın bakış açısı
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mı bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktı? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para mal mı çalmaktı? Saadet çalmak, hırsızlık olmaz mıydı? Solması için gülü dalından mı koparmalıydı? Öldürmek için silah, hançer mi olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı?Tom's POV
Nasıl bir gülüştü o? uzun bir yolda denizi görmek gibi. Boğulacak gibi dalmıştım, bakarken büyük laflar etmişim içimden,
ona susmuş,
kalbine konuşmuştum.Elim havada kaldı.
Maria: Eee...
Bill: ...
Lia: Niye böyle bir şey yaptı bilmiyorum ama büyük ihtimal Gustav'ı görünce aklına bateri kursu geldi ona gider şimdi, sen kesinlikle kişisel algılama, olur mu?
Başımı salladım hafiften, kendime gelmeye çalıştım.
Tom: Daha demin gözümün önünde tanıştılar.
Elim aşşağıya doğru indi.
Lia: Ee.
Tom: Yani Gustav'ın bateri çaldığını nerden bilsin?
Lia: ...
Elini saçına götürdü ve başını kaşıdı.
Lia: Ben bahsettim sizden ona.
Tom: Benim hakkımda pek iyi şeyler duymamış o zaman.
Lia: He yoo, aslında.
Tom: Neyse, yakışıklıyı çekemezler, kesin aşık oldu.
Herkes güldü, ama Lia... Lia bildiğiniz anırıyordu.
Hepimizin gülüşü bitmişti, ama Lia devam ediyordu. Birbirimizle bakıştık ve neredeyse gülmekten yere düşecek Lia'ya baktık.Tom: Ne bu kadar komik olan amınakoyarım senin.
Güldüm.
Oda gülüşlerinin arasında konuşmaya çalışıyordu.Lia: Ja-Jane? aşık olacak? AY AUQKQOSJSLKSLKSKSLS
Tom: Ne bu kız insan falan değil mi? aşık olur illa. Hadi beni geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demolition lovers
Dragostenasıl bir his biliyor musun? oda çok geniş ama sığamıyorsun, kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun.