arkadaslaar karakterler icin instagtam hesabi actim😭, lia, gustav ve maria eksik aynı anda çok açamadığımdan, isterseniz hesaplarini verebilirim takiplesebilirsiniz ayrica onlara yazdiginizda o karakterler gibi cevap vercekler mesela gidip minaya sövebilirsiniz, ya da georgu sinirlendirebilirsiniz ya da bill ile dertleşebilirsiniz hatta hikaye hakkinda cok sinirlendiginiz ya da bi konu uzerine konusmak istediginiz birisi varsa yazabilirsiniz direkt, hepsini ben yonetiyorum ama kime yazarsaniz oymus gibi cevap alirsiniz.
Bir şey diyemedim, daha 5 dakika önce normal konuşmuşken nasıl şimdi bana kızıyor? ne yaptım ki?
Tom: Cevap ver!
Jane: Bağırma.
Tom: Sende cevap ver! ne insta alması?
Jane: Ne?
Tom: Kimin instasını aldın sen dün?
Jane: Kimsenin instasını almadım Tom?
Tom: Almışsın, mina dedi!
Jane: Neden minayla oturuyordun sen hem?
Tom: Soruma cevap ver jane.
Jane: Ya kimsenin instagramını almadım, neden alayım sevgilim var ya hani?
Tom: Neden öyle dedi o zaman? Skate parka yürümüşsünüz birde, skate park piç kaynıyor!
Jane: Dün senden önce bir şey konuşmak için buluşmak istedi kendisi bende tamam dedi skate parka yürüdük oda arkadaşını görünce onun kaykayını alıp bana nasıl kaydığını gösterdi o kadar! o arkadaşı konuşmaya çalıştı benimle o istedi instagramımı ama yemin ederim yüz vermedim yemin ederim sana.
Tom: Kim bu çocuk? jane neden bana söylemiyorsun? ben hep böyle başkalarından mı duyacağım ha!? Bir yere gittiğin zaman söyleyeceksin bana!
Jane: Ya aklıma gelmedi özür di-
Tom: Gelsin o zaman aklına! Jane bana bak! bir daha bana söylemeden bir yere çıkmayacaksın, o çocuğunda instasını siliyorsun.
Jane: İstek mi atmış bana? ne bileyim ben
Tom: Vermişsin ya instanı!
Jane: Ya ben vermedim ben vermedim verse verse mina vermiştir!
Tom: ...
Jane: Sevmediğin bir kıza inanacağına sevgiline inan, ayrıca bana istek atmış mı bilmiyorum sabah hiç bakmadım.
Tom: Aç telefonunu bana ver.
Direkt cebimden çıkarıp ona verdim. O telefonuma bakarken bende tom'un yüzüne baktım.
Tom: Orospunun çocuğu neler yazmış.
Jane: Ne yazmış?
Bakmaya çalıştım telefonu çekti.
Tom: Sanane jane, ne yazmışsa yazmış, engelliyorum. Eğer engeli açtığını görürsem bozuşuruz.
Jane: Açmam zaten işim olmaz.
Tom: İyi aferin.
Jane: Neden minayla oturuyordun sen?
Tek kaşımı kaldırdım.
Tom: Birlikte projemiz varmış, sende karşı takım olarak ian ilesin.
Jane: Şu yumruk attığım?
Tom: Ta kendisi.
Jane: Mina çok sırnaşıyor mu sana?
Tom: Hatırlamıyorum, yok sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demolition lovers
Storie d'amorenasıl bir his biliyor musun? oda çok geniş ama sığamıyorsun, kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun.