Its Dark In My Room

117 16 62
                                    

O gece uyuyamadım,
Sadece  düşündüm.

Tom's POV

Bizimkilerle banktaydık, elimde ki sudan bir yudum içtim ve yere bakmaya devam ettim.

Georg: Pisstt!

Tom: hmh?

Georg: Suskunsun dünden beri.

Tom: Öyle miyim?

Gustav: Öylesin.

Tom: Farkında değilim.

Gustav: İyi bakalım.

Haklılardı. Bir köşeye büzülüp böyle susmazdım ama, kapılardan süzüp gece doldu içime.

Bill: Ah geldiler sonunda.

Kafamı okul bahçesinin girişine çevirdim. Lia ve Jane gülerek içeriye girdi. Lia bizi görünce buraya doğru gelmeye başladı, Janede biraz arkasından ilerlemeye başladı.

Lia: Nabersinizz!! e, maria nerde?

Jane'e baktım, giydiği etek sayesinde bacaklarına bakmadan duramadım, öyle kusursuz duruyordu ki kendime çekip tamamen sarmalamak istedim.

Georg: Ascakmış okulu bugün.

Lia: Anladımm.

Bana baktı, tanrım, bana baktı. Göz temasını kestim, diğerleri konuşurken önüme yaklaştı.

Jane: Tom.

Kafamı kaldırdım ve ona baktım, kalbim hızlı atıyor.

Tom: Evet?

Jane: Dün senin elini sıkmadığım için ağır bir azar işittim, fark etmemişim kusura bakma.

Gülümsedi ve elini uzattı.

Tom: Tutmamış mıydın? hah fark etmemişim.

Yalancı! tüm gün bunu düşündü!

Elimi uzattım ve elini sıktım.

Jane: Memnun oldum.

Tom: Bende.

Tam dibimde duruyordu, oturuyordum ve o ayaktaydı. Bacakları, bacaklarından tutup kucağıma oturtmamak için ne kadar zor durduğumu anlatamam. Yanıma oturdu ve diğerleriyle konuşmaya devam etti.

_______________________________________________________

Georg's POV

Bizimkilerle sohbete dalmıştım, ayaktaydık. Tom'a ve Jane'e baktım, Jane bizimle sohbet içerisindeydi, Tom ise onu süzüyordu, sabır gerçekten. Kız bizi yeni yeni tanıyor eğer fark ederse tom'u geberteceğim gerçekten.

Georg: Şşt

Diğerleri konuşurken Tom'un gözlerini bana çevirmesini bekledim.
Başını "ne oldu?" der gibi salladı.

Georg: Oyarım o gözlerini ha😀

Tom: Ne diyosun?

demolition loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin