Beni yemeğe getirmişti, yemeklerimizi yerken bana baktığını fark ettim.
Jane: Noldu?
Tom: Çok güzelsin be karı.
Gülümsedim ve çatalımı ağızıms götürdüm..
Tom: Ama rujunu beğenmedim.
Jane: Neden? kötü mü duruyor? severek almıştım yaa
Tom: Yok çok yakışmışta rahat öpemiyorum.
Jane: Hmm şimdi anladım, daha yeni tazeledim zaten bekle biraz kurur.
Tom: Güzel, otele gidene kadar kurusa iyi yapar.
Kıkırdadım.
...
Tom'un yemeği bitmişti, yaklaşık bir saattir buradaydık, bende bitirmeye çalışırken sohbet ediyorduk.
Tom: ...bende laf anlatamayınca bıraktım, dedim napıyorsan yap.
Elime şarap bardağını aldım, içerken göz temasını kesmedim, konuşması yavaşladı ve ağzı açıldı.
Tom: Otele...geçsek..mi..sanki?
Yine kıkırdadım, şarap bardağını bıraktım.
Jane: Şarabım bitmedi.
Tom: Bende kendi şarabımı içmek istiyorum artık.
Sırıttım.
Jane: Peki hadi kalkalım.
Tom: Ye ye.
Jane: Emin misin?
Tom: Evet yorucam seni, enerji topla az😉
Jane: Sen mi yoracaksın beni?
Tom: Hmhm.
Jane: İyi bakalım.
Şarabımı yine ağzıma götürdüm.
Tom bakıp bakıp sırıtıyordu.Jane: Hayırdır noldu?
Tom: Seni hangi pozisyonda becersem diye düşünüyorum.
Şarabı fışkırtacak gibi oldum.
Jane: vahşice.
Tom: Asıl vahşiliği göreceksin yakında.
Jane: Bak ya.
Tom: Mhmh.
Güldü, şarabımın son yudumunu aldım.
Jane: Kalkalım.
Tom: Kalkalım :D
...
Varmıştık, şöför kapımızı açtı, elbisemi aşşağıya çektim. Yanıma geldi.
Tom: Gidelim.
Jane: Biraz içsek?
Tom: İçelim.
...
Odaya geçeli yarım saat oldu, yatakta sohbet edip içiyorduk, yeteri kadar sarhoş olduğumu anladığımda bardağı yatağın yanındaki komidine bıraktım.
Oda kendi bardağını bıraktı, yüzüme yaklaştı, sırıtmaya başladı, elimi yanağına götürdüm ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım._______________________________________________________
Yazarın anlatımı
Smut!
"
Lanet olsun" diye düşündü Tom kendi kendine, dudakları jane'inkine kilitlenirken omurgasından aşağıya bir heyecan ürpertisi iniyordu. Dudakları damarlarında bir sıcaklık dalgasının dolaşmasına neden oldu ve Jane'i kendine çekmeden edemedi.
Tom ellerini nazikçe jane'in sırtında gezdirirken elbisesinin pürüzsüz kumaşını parmaklarının altında hissetti. Ağzının içine doğru inlemesi onun kontrolünü kaybetmesine neden oldu ve daha ne olduğunu anlamadan Jane'i daha derin, daha sert öpmeye başladı.
Kalbi hızla çarparken Tom öpücükten uzaklaştı ve şehvet ve arzu karışımı bir ifadeyle Jane'in gözlerinin içine baktı. "İnanılmazsın," diye fısıldadı, parmaklarını çene hattında gezdirip boynuna doğru sürükledi.
Tom cesur bir tavırla jane'in boyununan eğildi, öpücükler bırakmaya başladı, ve bu da jane'in nefesinin kesilmesine ve gömleğini kavramasına neden oldu. "Seni istiyorum," diye mırıldandı tenine karşı, sesi tutkuyla kalınlaşmıştı. "Şimdi ve burada." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
demolition lovers
Romancenasıl bir his biliyor musun? oda çok geniş ama sığamıyorsun, kapı orada ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun.