02.01.2023
Bugün gönül bağlarımızın tek tek örüldüğü gün. Sevgiliyiz artık. Yanımda olmana o kadar ihtiyacım varmış ki. O kadar muhtaçmışım ki sana.
Çöldeki susuzluğum bitti bugün. Böğürtlen kokunla tanıştığım günden beri aklımda olan isteği gerçekleştirdim. Kokladım saçlarını uzun uzun.
Yani şimdi istediğim zaman elini tutabileceğim, öpebileceğim, doyasıya sarılabileceğim değil mi Öykü'm? Seni öpme düşüncesi beni heyecanlandırıyor. Bir yandan da şunu düşünüyorum: Ben seni öpmeye bile kıyamam ki. Seni kırmaya kıyamam. Sensiz de kalamam. Dokunmaya bile kıyamadığım narin çiçeğim benim.
Ama kaçmasaydın keşke hemem. Sensiz bırakmasaydın beni sınıfta. Gerçek olduğuna inanmayan kalbime sözünü geçirseydin. Sonra telafi ettik güzelce ama. İyi ki...
Sen benim her manada ilkimsin. Şu kalbimi heyecanlandıran, atışını değiştiren ilk kadınsın. Öpeceğim ilk kadınsın. Sarıldığım ilk kadınsın. Böğürtlen kokan saçlarının kokusunu solumak için her şeyimi vereceğim kadınımsın. Sen benimsin. Bunu bilmek kalbime iyi gelmiyor. Seni üzmekten korkuyorum Öykü'm. Bak yine seni düşündüm hızlanmaya başladı.
16.01.2023
Devam ettiremedik ilişkiyi. Tüm suç bende Öykü'm. Ama kendimi sensizlikle cezalandırmak çok aptalcaydı. Kokun gitti benden. Sen gittin. Ne yapacağım ben sensiz sevgilim? Sen olmadan ölü gibi atan bu kalp nasıl çalışacak doğru dürüst söyle misin sevgilim?
29.01.2023
Uzaktan izledim yine seni. Sen de benim gibisin. Bensiz, mutsuzsun. Ben bunu bize nasıl yaptım? İstemeden yaptığım şeyin faturasını nasıl yalnızlıkla cezalandırırım? Yanlış yapmışım be sevgilim. Ama şimdi tekrar nasıl toparlayacağım? Seni incitmeden nasıl yine seveceğim?
04.02.2023
Bugünü miladımız yapsak olmaz mı? Hala inanmakta zorluk çekiyorum. SEN BENİ ÖPTÜN! Ben öpmeye kıyamazken dudaklarıma şifa gibi geldin. Barışmamız şerefine bu sürpriz. Benim yapamadığımı yapıp bana geldiğin için teşekkür ederim.
Dudaklarının tadı da böğürtlen. O kadar güzel ki... Kalbimin atışını değiştirdin yine. Galiba ağlayacağım.
O kadar yoğun duygular ki. Leke süreceğim, masumluğunu yok edeceğim diye dokunmaya kıyamıyorum.
İYİ Kİ GELDİN. İYİ GELDİN SEVGİLİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam
ChickLit"Mutlu musun?" Kafamı salladım. "Ben değilim. Sana ne yapmalı şimdi? Kollarımdan çıkmanın cezasını nasıl vermeli?" Dedi sinsi gülüşle. Gözleri yüzümü turlayıp dudaklarımda durdu. "Ne yapacağımı biliyorum." Deyip bir adım attı. "Çok seveceksin cezay...