Kahvaltı

554 21 2
                                    

Yks'ye iki hafta var ve ben bölüm atıyorum 😄

Kemal ve Öykü'yü yazaken çok eğleniyorum. Umarım siz de okurken eğleniyorsunuzdur.

Destek veren herkese teşekkürler ❤️


Beyaz, çiçekli bir elbiseyle salona giriş yaptığında nutkum tutulmuştu. Gözlerimi gözlerimden alamıyordum. Çekinerek gelip yanıma oturdu. Hâlâ gözlerine bakıyordum.

Ne oldu der gibi tek kaşını kaldırdı. Kulağına yaklaşıp "Güzelliğin nefesimi kesti." dedim gülerek. Yüzünde yaramaz bir gülüş peyda oldu.

Babamın odaya girmesiyle uzaklaştım.

"Annenle dün gece pikniğe gidelim dedik."

Öyküme döndü bakışlarım. Olumsuz bir bakış yakalasam itiraz edecektim ama gülüyordu.

"Olur baba. Gideriz."

"Kahvaltıdan sonra çıkarız. Etleri sen alırsın."

Başımı salladım.

"Abi" diyerek salona giriş yaptı Derya.

"Kahvaltı hazır, hadi mutfağa..."

Ayaklanıp bir adım atmıştım ki. Öykü'mün hala oturduğunu fark ettim.

Babam da salondan çıkmıştı yemek lafını duyunca.

"Haydi güzelim." Elimi uzattım. Tutmadı. Ayağa kalkmadı. Gözlerini benden kaçırdı. Kim bilir yine ne düşünüyordu.

"Güzelim bir sorun mu var?" Yanına çömeldim.

Gözleri yanına oturmamla bana döndü. "Teşekkür ederim." Sesi zor çıkıyordu. Titrek bir sesti.

"Ne için?" Ellerimle ellerini avucuma hapsettim. Titrediğini hissettim. Tek bir dokunuşumla...

"Beni sevdiğin için." Gözlerini kaçırıp ellerini elimden kurtarmaya çalıştı.

Kapının başına kadar gelip "Abi haydi yeme..." diyecekken "Derya çık." durumu anlayıp geri gitti.

"Bombayı bırakıp kaçmak hangi kitaba sığar güzelim? Şu kalbimin ritmini değiştirip nereye kaçacağını sanıyorsun? Söyler misin Öykü'm hmm nereye?"

Hızlanan nefeslerinin arasında heyecanla konuşmaya başladı. "Ben şey sadece..."

"Sen ney?" Diyerek güldüm. "Dalga geçiyorsunuz ama benimle."

"Geçmiyorum." Sorgular gibi bakarak. "Hiç inanadırıcı değilsiniz."

Ah o sız eki... Gitmek bilmedi dilinden küçüğüm.

"Şu sız ekini kaldırsana aradan." Tek kaşını kaldırdı. "Kaldırmazsam ne olur?" Cüretkardık bugün. Çok sevdim bu halini.

"Bunu senin hayal gücüne bırakıyorum." Mutfaktan "Haydi Kemal gelin artık." Diye bağıran annemle kendime geldim. Elini tutarak mutfağa geldim. Gelmemle elimi çektim elimden. Yerime geçtim.

"Gel Öykü." Diyerek yanımdaki sandalyeyi çektim.

"Kıza bir nefes aldır abi." Diyen Derya'ya öyle bir bakışım var ki... "Derya kendi canın için sus kardeşim." Sert bir sesle tehdit ettim.

Eliyle ağzına fermuar çekti. Ama Öykü'mü sıkıyor muydum ki ben? İçime kurt düştü. Tabağımla oynayarak kaçan iştahımla zorla bir şeyler atıştırıyorum. O sıra annem söze giriyor.

"Pikniğe gideceğiz ya biz önden gidelim. Kemal Öykü'yle etleri alıp gelir."

"Tamam anne." Dedim.

"Tamam hanım." Dedi babam.

"Herkesin kahvaltısı bittiğine göre gidin hazırlanın. Burası bende." Diyerek masayı toplamaya başladı.

"Şey ben toplayayım mı? Hem siz önden gideceksiniz. Geçe kalırsak yer kalmayabilir." Diyen Öykü'mle şaşkınlıkla kalakaldım.

Annem ilk bir düşünse de "Tamam güzel kızım." Kahvaltılıkları dolaba koy. Bulaşıkları gelince hallederim ben." Tebessümle Öykü'ye bakıp "Ben giyineyim o zaman." Diyerek mutfaktan gitti. Babam da annemin arkasından tebessümle çıktı. Derya zaten hazırlanma lafını duyunca çıkmıştı.

"Gözlerine girmeyi başardın." Diyerek sandalyesinin arkasına kolumu attım. "Öyle mi dersiniz?"

Ulan sız eki kurtulmak istiyorum senden. "Öykü'm cezan yolda güzelim." Şaşkınlıkla bakıp "Yine ne yaptım?" Dedi. "Şu sız ekinden kurtul." Rahat bir nefes alıp"Yine mi o?".

"Ya ne olacak? İstemiyorum öyle seslenmeni. Öğretmenin olduğum aklıma geliyor."

"Ama zaten öylesiniz." Diyerek güldü. Bakışım dudaklarına düştü anlık.

"Öykü'm kaşınıyorsun. Bizimkiler çıkacak birazdan yalnız kalacağız ya hani. Cezanı kezsem diyorum." Şaşkınlıkla ağzı aralandı. Öpmek istiyordum, hem de deli gibi.

"Durma şöyle. Öperim bak." Gözlerini kaçırdı. "Cezama boyun eğeceğim o zaman." Dediğini duydum. Elimle çenesinden tutup gözlerimizi birleştirdim. "Tamam. Bekle o zaman birazdan seni öyle bir öpeceğim ki."

Bölüm kısa ama çabuk bölüm at diyorsunuz. Karar sizin böyle kısa çok bölüm mü, uzun tek bölüm mü?

Yıldıza basarsan çok memnun edersin 😘

HocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin