merhaba merhaba
uyarıııııııı
👯
🌀🌀🌀
Gülümseyen Hyunjin Seungmin'in tişörtünün eteklerinden tuttuğu gibi çıkardığında anlık duraksasa bile bu Jisung için normalleşmiş bir şeydi.
"Çok güzelsin." dediğiyle Hyunjin'in göğsüne birkaç öpücük kondurduğunda çocuk gülerek konuşmuştu. "Biliyorum."
Fazlasıyla öz güvensiz görünen bu çocuğun konuşmaları onu fazlasıyla etkiliyorken kafasını kaldırıp göz göze geldiği çocuğun ensesinden tutup kendine çekmişti.
Nefesi yetmeyene kadar Hyunjin'i öptüğünde çocuğun tek yaptığı ellerini Seungmin'in vücudunda gezdirmekti. İyice kasılan Seungmin önüne düşen saçı ayrıldığı gibi geriye doğru atmış Jisung'a bakmıştı.
"Kalmadı." Jisung'un dediğiyle şoka uğrayan Seungmin sinirle çocuğa bakmıştı. "Ne demek prezervatif kalmadı."
Denilenle Jisung omuz silkerek güldüğünde Hyunjin üstündeki çocuğun boynunu emerek öpmüştü. Hyunjin'e dönen Seungmin sorar gözlerle baktığında Hyunjin'in çokta umrunda değil gibiydi.
"Peki." diyen Seungmin'i anlamayan Hyunjin çözülen eşofmanının ipiyle öylece bakakalmıştı. Altı da soyulan Hyunjin ona bakan iki çift gözden daha yeni utanır olmuştu.
"Ne o çok iddialı duruyordun, vaz mı geçtin?" Seungmin'in gülen yüzüne olumsuz anlamda kafa sallayıp yatakta biraz kayarak kendini ortalamış ve çocuğun şişkinliğine elini atmıştı.
"Hadi sik beni, kaç dakikada içime boşalırsın zaman tutalım mı?" cesurca denilenle yutkunan Seungmin altındakileri çıkarıp gülümseyerek onları izleyen Jisung'un yüzüne atmıştı.
"Hepsi senin başının altından çıktı." sinirle konuşan çocuk ne kadar çekici göründüğünün farkında olmadan dediğiyle Hyunjin onun vücudunu izlemekle meşguldü.
"Sen istemiyorsun sanki, halinize bak." Jisung omzunu patpatladığı çocuktan sonra tamamen uzanan Hyunjin'in ince parmakları göğsünde dolanmıştı.
Tekrar Hyunjin'e dönen Seungmin o sıra kendini soyan Jisung'un onları izlemesini önemsemiyordu. "Islat." dediğiyle parmaklarını çocuğun yüzüne yaklaştırmıştı.
"Jisung yapsın." dediğinde gözlerini üstünden çekmeyen Seungmin yanındaki Jisung'a elini uzatmıştı. Jisung çocuğun işaret ve orta parmağını ağzına alıp iyice tükürüklere buladıktan sonra kafasını çekmişti.
Nedenini bilmediği bir sinirle Hyunjin'e bakan Seungmin geri giderek bacaklarını kendi aralayan Hyunjin'in gördüğü deliğine parmaklarını göndermeden önce yaklaşıp çocuğun iç bacağına ıslak öpücükler kondurmuş ve daha şimdiden sertleşmiş çocuğu görmezden gelip parmaklarını aynı anda sokup hareket ettirmişti.
Anında fazlasıyla ileri geri yaptığı parmaklarına makas hareketlerini katarken Hyunjin'in sesini o an duymuyor gibiydi. "Şimdiden bile güzel." Jisung'un kendini çekiştirdiğini gören Hyunjin gülmeye başlamıştı.
"Çünkü o güzel, değil mi?" Seungmin Hyunjin'in içine habersiz gönderdiği penisinden sonra çocuğun üstüne iyice eğlip boynunu defalarca öpmüştü.
"Söylemedin." diyen Hyunjin'le hareket etmeye başlayan çocuk kulağına yasladığı dudaklarıyla ufakça gülmüştü. "Daha güzel inledin." dediğinde kulak memesini hafifçe emip bıraktığı Hyunjin fazlasıyla mayışmış şekilde ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful oblivion-jeonglix ✓
FanfictionGöz önündeki birini tam anlamıyla kaybedemezsiniz ya da yokluğu bazen sizi çok zorlamaz çünkü baktığınızda köşede oturuyordur ama hiç yoksa önemsiz gördüğünüz birini bile özleyebilirsiniz, elinizden tam anlamıyla gidince değere binebilir.