merhaba merhaba
kıxlar bir şeyler oluyor artık ufaktan
iyi okumalar🫢💘
🌀🌀🌀
"O bebek izlemiyor mu Hyun?" Chan'ın dediğiyle telefonumu hızlıca kapatıp kucağımdaki yastığın üstüne bıraktım.
"İzlediği şey film değil Lee Felix'in gülüşüydü." yanımdaki Hyunjin'in dediğiyle omzunu yumrukladığımda Chan'da onun gibi gülüyordu.
"Nerde benim özel hayat gizliliğim?" dediğimle çapraz koltukta uzanan Chan'dan ve yanımdaki Hyun'dan bir bakış almıştım.
"Chris duydun mu? 'ozol hoyot gozologo' dedi."
ikisi birden bana dönmüş, Chan yerinden kalkıp önümde durmuş ve garip bakışlar atmaya devam ediyordu."Duydum kafasına taş düştü galiba, değil mi bebek?" yalandan gülümseyerek dibime girmiş yüzlerle ikisine birden bakmıştım.
"Evet evet ondan, hihi." dediğimde samimi bir gülüşle yüzümden çekilmiş ikisi birden kafamı okşamışlardı.
"Aferin kaptın bir şeyler. Filmi izle şimdi."Chan'ın dediğine olumlu anlamda kafamı salladığımda yerine geçip yayılmış, Hyunjin'se bana sırnaşıp yanağıma üst üste öpücükler bırakmıştı."Büyüdü babişi ben yetiştirdim."
"Biz yalnız.""Ay evet bizim bebeğimiz bu, Chan hatırlatmışken bir sevişsek mi ya? çok özledim, Jeongin doğduğundan beri yapmıyoruz."
Hyunjin'in ciddiyetle dediğine yalan bir isyanla bağırmıştım. "NE İNANMIYORUM, İNSAN ÇOCUĞUNDAN BÖYLE ŞEY SAKLAR MI BABİŞ?"
"Hyunjin şimdi sıkıştıracağım bir köşeye seni, ciddi ciddi deme bu salak ciddi sanıyor. Aşkım valla biz yapmadık seni, evlatlıksın sen." üçünüzde gülmeye devam etmiştik.
"Of ya bizim beynimiz yok oldu."
"Hepsi Lee'ler yüzünden." dediğimde Hyunjin bağırmıştı.
"Bıktım ben senin eski sevgililerinden yeter be."Dediğiyle yenilgiyi kabul edip susup filme odaklanmıştım daha doğrusu denemiştim.
"Ya acaba kimin ahını aldımda böyle oldu?""SUS JEONGIN." ikisinin birden bağırışıyla bu sefer cidden susmuştum.
Bir süre sonra telefonuma gelen bildirimle elime almıştım.
"Hyunjin bana 'halüsinasyon görüyorsun Jeongin' der misin lütfen?" diyerek telefonumu ona uzatmıştım.*leeminho sizi takip etmek istiyor.
"Bİ' TAKINTILI ESKİ SEVGİLİN EKSİKTİ."
Hyunjin'in dediğiyle Chan hemen telefonu kapmıştı.
"Bak cidden ben bunu döverim, aşık falan mı bu sana amacı ne?""Değildir ya değil mi?" Hyunjin sakin sesiyle sorduğunda konuşmuştum.
"Bir önemi yok ben Felix'i seviyorum ve sevmiyordur da merak etme."
Dediğimle ikisi arasında bir bakışma geçmişti.
"Merak etmesi gerekmiyor Minho onun hiçbir şeyi, değil mi Hyun?" Chan fazlasıyla gergin duruyorken Hyunjin gözlerini kaçırıyordu."Merakım arkadaşım için Chan." arkadaşım kelimesini bastırarak belirtmişti.
Chan, "Reddet Jeongin." derken bile hâlâ Hyunjin'e bakıyordu.
"Reddederim, dur edeyim şimdi." diyerek telefonuma baktığımda Hyunjin hızlıca yanımdan kalkıp odadan çıkmıştı.Ve reddedip Chan'a baktığımda bir şey demeden Hyunjin'in peşinden gitmişti.
Benim bilmediğim ne vardı bunlarda diye düşünüp neyse şu an kurcalayamam fazla gerginler diyerek bozuntuya vermemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful oblivion-jeonglix ✓
Fiksi PenggemarGöz önündeki birini tam anlamıyla kaybedemezsiniz ya da yokluğu bazen sizi çok zorlamaz çünkü baktığınızda köşede oturuyordur ama hiç yoksa önemsiz gördüğünüz birini bile özleyebilirsiniz, elinizden tam anlamıyla gidince değere binebilir.