_10_Onun arabası var_

354 40 68
                                    

Bugün doğum günümmm
O yüzden benden siz hediye yb
Buyrun efenimm


🎶Daylight🎶

Charles

"İkincisi diyordum değil mi. İkincisi seni her istediğimde öpeceğim."

Çapkınca sırıtıp tekrar yüzünü yaklaştıran adama baktım. Sözleri beni utandırsa da sinir ve hayal kırıklığı baskın geliyordu. Dudaklarımız değmek üzereyken başımı çevirdim.

"Hayır Max. Öyle bir şey olmayacak."

"Yanaktan?" Yüzüme umutla baktı.

"Hiç öyle şirinlik yapma bana. Seni bu uçurumdan atmak istiyorum şu an."

Yavaşça ayağa kalkıp başımı tuttum. Son günlerde biraz dinmiş olan öfkem tekrardan harlanmıştı. Birkaç saniye denize bakıp tekrardan Max'e döndüm.

"Dediğim gibi en azından ben tamamen iyileşene kadar arkadaş kalalım. Senin gelgitlerin bana iyi gelmeyecek."

"Madem öyle istiyorsun, tamam o zaman."

"Sakın kurtuldum zannetme Maxie! Bana neden gittiğini hala anlatmadın."

O da ayağa kalkıp birkaç adım yakınıma geldi. Birlikte yürümeye başladık. Bir yandan da olanları anlatıyordu.

"O gün aramızda yaşananlar benim için çok beklenmedikti."

"Kelly'e benden hoşlandığını söylerken aklın neredeydi?"

"Onu peşimi bıraksın diye söylemiştim! Senin duyduğunu düşünmedim."

"Ben de aptal gibi inandım hemen. Peki neden... Beni neden öptün?"

"Kelly'e söylediklerimde gerçeklik payı vardı çünkü. Charles, ben..."

Başını denize çevirip sessizce bir şeyler fısıldadı. Sertçe omzunu dürttüm.

"Max yüzüme söyle! Ne diyorsun?"

"Uzun zamandır senden hoşlanıyordum. Ben peşinde sürünüyordum ve sen farkında bile değildin. Gerçi ben bile fark etmemiştim."

"Uzun zamandır derken?"

"3 yıldır falan. Belki 4..."

"Max."

Yutkunup uzun uzun yüzüne baktım. Benden bunca süredir hoşlanmasını beklemezdim. Aslında benden hoşlanmasını da beklemezdim.

"Biliyor musun senin bu süre zarfında 3 tane sevgilin oldu. Ben öylece uzaktan seni izledim. Seni yalnızca padokta görebiliyordum. Sırf bu yüzden sabahları erken gidip akşam geç çıkıyordum. Seni takipten çıkma sebebim buydu. Sürekli o kızlarla gönderi paylaşıyordun.

Sonra dedim ki, ben neden kendimi varlığımı bile umursamayan birine böylece adıyorum. Seni sevdiğimi bilmiyordum. Düşmanlıktan doğan bir çekim, heves zannettim. Bir çıkış yolu ararken Kelly'yle tanıştım. Sonrasını biliyorsun zaten. Yine de olmadı, işte karşında bu haldeyim.

Tu sei il mio Destino | Lestappen | b×b | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin