Selamlarr cicim
Çiçek gibi bir bölümle karşınızdayım
Bol bol yorum bekliyorum
Keyifli okumalar😉☆
🎶Lovers Rock🎶
☆Charles
Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemez halde Max'e bakıyordum. Uyumamış ve söylediklerimi duymuştu. Gerçi hata bendeydi. Muhtemelen o da bir şey söylememi bekliyordu. Tam ekmeğimi tabağa koymuş ağzımı açmıştım ki dışardan bir çığlık sesi geldi. Aceleyle masadan kalkıp bahçeye koştuk. Bizimkiler yerde üst üsteydi.
"Of Carlos. Bir balkondan düşmediğim kalmıştı."
"Bir şeyin var mı?"
"Ben iyiyim. Zaten senin üstüne düştüm. Asıl sen nasılsın?"
"Galiba iyiyim."
Max'le birbirimize bakıp tekrardan kazazedelere döndük. Bizim yardımımızla ayağa kalkıp üstlerini düzelttiler. Yerdeki merdiveni kaldırırken az çok ne olduğunu tahmin edebilmiştim.
"Balkondan düşmeyi nasıl başardınız?"
"Bahçede işim var derken bundan bahsediyordum. Merdivenle Lando'nun balkonuna çıkıp onunla tekrar konuşmayı deneyecektim. Ama henüz ben merdivenden çıkarken beni fark etti. Ben balkona geçmeye çalışırken o da beni engellemeye çalıştı. Dengemizi kaybedip yere düştük."
"Sana beni rahat bırak demiştim değil mi?"
"Söyleyeceklerimi sadece 1 dakika dinlesen zaten seni rahat bırakacaktım."
"Tartışmayı kesin artık! Gidin ve adam gibi konuşun."
Lando önce mızmızlansa da sonradan kabul etti ve Carlos'la ormanlık alana doğru gittiler. Sıranın yine bana geldiğini hissedince çaktırmadan içeriye geçtim. O sırada yokluğumu fark eden Max arkamdan bağırdı.
"Kaç bakalım Charles efendi. Akşam nasıl olsa yatağıma geleceksin."
"Edepsizsin Max. Gelmiyorum yatağına da. Koltukta uyurum."
"Göreceğiz."
☆
Lando ve Carlos döndüklerinde mutlu görünüyorlardı. Belli ki aralarındaki sorunu çözmüşlerdi. Yine eskiden olduğu gibi şakalaşıyor saçma sapan her şeye gülüyorlardı. Tabi bu sefer bakışları farklıydı. Yalnız kaldığımızda Lando'ya neler olduğunu sormak için sabırsızlanıyordum. Beni öldürmese iyiydi ya...
Carlos ileride donmuş bir göl olduğunu ve üzerinde buz pateni yapılabildiğini söyledi. Arabadan iki çift paten çıkarıp yanımıza getirdi. Bunu önceden planladığı belliydi.
Göl yakın olduğundan yürümeye karar verdik. Arada bir Max'e kaçamak bakışlar atıyordum. O ise hiç çekinmeden tüm yol boyunca bana bakmıştı. Ne kadar inkar etsem de ondan ciddi ciddi hoşlanıyordum. Ama yarınımızı düşünmeden bir adım atmak istemiyordum.
Gölün kıyısına vardığımızda önceliği Lando ve Carlos'a verdik. İkisi de hiç fena sayılmazdı. Onlar kayarken kardan adam yapmaya karar verdik. Ben kafasını yaparken Max de gövdesini bitirmişti. Yanımızda bir şey getirmediğimiz için yüzünü taşlardan yaptık. Sonunda bitirdiğimizde Max bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu sei il mio Destino | Lestappen | b×b | +18
RomanceSonunda zorlukla dudaklarımız ayrıldığında güzelliğine hayran olmadan edemedim. Hali hazırda kırmızı olan dudakları şişmiş, burnu ve yanakları kızarmıştı. Yüzü hafifçe terlemiş parlıyordu. Göz kapakları aşağı kaymış gözleri baygınca beni izliyordu...