Canlarım bölümleri aksatıyorum özür dilerimm
Orhan evladı oda arkadaşlarım psikolojimi bozdu da
:-)
Neyse ilaç niyetine bölüm yazdım
Buyrun efenimm☆
🎶Je Te Laisserai Des Mots🎶
☆Charles
Yaklaşık iki dakikadır öylece birbirimize bakıyorduk. Bu sorunun böyle bir anda geleceğini hiç düşünmemiştim. Öncesinde bu kadar ileri gidersek ne yapacağımı planlamıştım. Olmaz diyecektim. Çünkü oluru yoktu, tüm dünyaya kafa tutmak gibi bir şeydi.
Ama planladığım hiçbir şeyi diyemedim. O güzel gözlerine öylece bakakaldım. Nasıl diyebilirdim ki? Öyle umut dolu bakarken, ellerimi öyle sımsıkı tutmuşken, kalbim böylesine yerinden çıkar gibi atarken nasıl istemeyebilirdim?
Sessizliğimizi ön cama atıştırmaya başlayan kar taneleri bozdu. Gözlerim saniyelik olarak o tarafa dönünce Max'in bir eli yanağımı buldu. Baş parmağıyla hafifçe okşadı. Başımı eline yaslarken dayanamayıp gözlerimi kapattım.
"Charles?"
"Hı?" Gözümü açmadan mırıldanmıştım.
"Cevap vermeyecek misin?"
"Vereceğim. Biraz zamana ihtiyacım var. En azından akşama kadar."
"Bu kulağa biraz şüpheli geliyor. Monako'dan kaçmayacaksın değil mi?"
Gözlerimi açınca muhteşem gülümsemesiyle karşılaştım. Aynı alaycı tavırla "Kaçmak sizin işiniz Max Bey." dedim.
"En azından duygularımdan kaçmıyorum."
"Sen fazla olmaya başladın. Evde yıkanacak çok arabam var!"
"Amma da çok tehdit ediyorsun. Öyle olsun. Hadi bir an önce eve gidelim."
Gülümseyip motoru çalıştırdım. Yarım saat sonra eve varmıştık. Uzun süredir antrenman yapmadığım için bugün biraz çalışmaya karar vermiştim. Ne var ki Max bir yerime bir şey olur diye benim başımda dikiliyordu.
"Kendim halledebilirim Max!"
"Bazen sadece 'banyo yapmama yardım edebilir misin Maxie' diyen Charles'ı özlüyorum."
"Bunu hep başıma mı kakacaksın?"
"Evet."
"Bil diye söylüyorum, halen benim kölemsin. Ve şu an beni rahat bırakmanı istiyorum. En azından git kendin de egzersiz yap."
Max bir süre düşündükten sonra mantıklı bulmuş olacak ki yan taraftaki bench presse doğru ilerledi. Kendi alıştırmalarıma odaklanmaya çalışsam da yeri boylayan tişörtü ilgimi tekrardan o tarafa çekti. Karın kasları gözlerime görsel şölen sunarken çapkın bir bakış atıp ağırlıkları yerleştirmeye başladı.
"İnadıma yapıyor." Kendi kendime mırıldanıp işime döndüm.
"Ne dedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tu sei il mio Destino | Lestappen | b×b | +18
RomanceSonunda zorlukla dudaklarımız ayrıldığında güzelliğine hayran olmadan edemedim. Hali hazırda kırmızı olan dudakları şişmiş, burnu ve yanakları kızarmıştı. Yüzü hafifçe terlemiş parlıyordu. Göz kapakları aşağı kaymış gözleri baygınca beni izliyordu...