56. Bölüm

2.2K 81 20
                                    

Belime dolanan ellerini tuttuğumda elimi itti, beni kendine çekerek erkekliğine yasladı.

Elleri belimde gezerken yavaşça kadınlığıma doğru indi bileğini tutarken parmağını kadınlığımda gezdirmeye başladı.

Aklıma ilk zamanlarda Ecrin yanımızdayken yaptıklarımız gelmişti. O anın aklıma gelmesi karnımda kelebeklerin uçuşmasını sağlıyordu.

Kadınlığımı gevşetir gibi okşuyordu, eli geceliğimin etek kısmına gitti, yukarı sıyırıp külotumun içine elini itti, derin bir nefes alarak bileğini sıktım.

Omzuma öpücük bırakıp parmağını çıplak olan kadınlığımda gezdirerek yavaşça içime doğru ittiğinde bacaklarımı birbirine bastırdım fakat daha çok kasıklarım ağrıyınca tekrar ayırdım. Gel git yaptığında ayaklarımı birbirine sürtüyordum.

Bu hissi nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum ama öyle bir his veriyordu ki birden elektrik çarpmış gibi oluyordum ama bu daha birden değil, ağır ağır.

Güzel bir histi.

Canımı da yakıyordu ama inanılmaz bir etki bırakıyordu.

Belki burda bugün bu şekilde bitecekti ama ben şimdiden daha fazlasını hayal etmeye başlamıştım.

Parmaklarını inanılmaz kullanıyordu üzerimde.

Hareketleri gel gitleri o kadar profesyonel davranıyordu ki bundan etkilenmemek elde değildi zaten.

Sadece bunları başka kadınların üzerinde deneyerek öğrenmiş olması canımı sıkıyordu...

Yutkunmamla bileğini taş sıkar gibi sıktığımı fark ettim, hafif gevşettim, ama gel git yapmasıyla kendimi tutamadım.

"Benim için gel güzelim..." kulağıma fısıldamasıyla gözlerimi kapattım. Kendimi çok kastığımı fark edince dişlerimi sıktım. Aktan devam ediyordu, "Sıcaklığını hissediyorum. Hadi." parmaklarını çekip eliyle kadınlığımı ayırdı. O sırada büyük bir orgazm patlaması yaşadım, bacaklarımın arasından dökülen sıcaklıkla derin derin nefes alıyordum.

Resmen dakikalardır nefessiz kalmış gibiydim.

Başımın yanında olan elimi tuttu, hâlâ bacağımda olan eli külotumdan dışarı çıktı, geceliğimin eteğini indirdikten sonra beni kendine iyice çekti, kolunu belime doladı.

"İyi geceler karıcım." cevap vermedim, kısa süre içinde nefesindeki düzenden anladım uyuduğunu, kalçamdaki sertleşmiş olan erkekliği ona ayak uydurmuyordu belli ki.

Çok geçmeden bende kendimi uykuya bıraktım.

-------

"Tamam biz bu gün gidelim o zaman işimiz bitti. Tamamdır iyi günler." arkama döndüğümde Aktan bana baktı, yanımda uzanıyordu.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın, ne oldu?"

"Gidiyoruz, her şey tamam."

"Nasıl?"

"İşi almışız, adam çok düşünmek istemediğini söylemiş, adamın yaşadığı yer burası değilmiş zaten o yüzden o da erken dönmek istemiş, projeyi çok beğenmiş, yakın zamanda Türkiye'de ki şirkete gelip orda görüşme yapacakmış."

"Bu kadar mıydı yani."

"Bilmiyorum, biz tamam demeden parayı hesaba göndermiş bile."

"Ciddi misin?"

"Evet, illa bi dersi vardır, çok kurcalamayalım, uçağı hazırlatacağım direk yavrum, hazırlan toparlanalım giselim, burası bize hiç iyi gelmedi."

Solcu Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin