Marketten her şeyi almıştık, resmen 2-3 aylık alışveriş yapmıştım, kasaya gelince hepsini geçtiler, aldığım her şeyden fazla almıştım o yüzden fazla gözüküyordu.
Hepsini Umut'un arabasına yerleştirdik.
"Umut, pazara gidelim, sende gel."
"Güzelim pazar mı? Ne pazarı ya."
"Bak sizi döverim, en taze sebze meyveler orda olur."
"Peki tamam." Dediğinde Aktan'la birlikte arabaya bindik. Umut da peşimizden geldi.
Pazara geldiğimizde Aktan bana döndü.
"Yavrum şimdi koskoca Aktan Yakaza pazara gelmiş derler, sen Umut'la hallet."
"Tamam, para ver o zaman." Dediğimde güldü. "Nakit yokki."
"Aktan..."
"Vallahi yok, Umut'a sor bi." Dediğinde kapının yanında bekleyen Umut'a kafamı uzattım.
"Nakit var kı yanında?"
"Var da çok değil."
"Umut! Git para çek." Deyip Aktan kartını verdi. Umut gidince beklemeye başladık.
"Yavrum pazar ne ya, gerçekten."
"Ya gelme sen."
"Hiçbir şey taşıma, Umut taşır."
"Tamam..." Deyip güldüm. Umut gelince indim ve birlikte pazara girdik.
Tüm pazarda ne varsa hepsinden almıştım, kendi evimize yetmiyormuş gibi Umut'lara ve korumalara da alıyordum.
Umut sürekli arabaya gel git yapmıştı, en sonunda arabaya yerleştirdik, "sen git eve, biz hastaneye gideriz."
"Tamam, haber edersiniz bir şey olursa." Dediğinde kafa salladım ve Aktan'ın yanına bindim.
"Şükür, 2 saat oldu."
"Abartma be, hadi sür."
"Nereye başka?"
"Doktora, kontrole."
"Tamam." Deyip sürmeye başladı. Geldiğimizde arabadan indik ve doktorun odasına gittik. Sıra yoktu, Aktan doktoru değiştirdiği için farklı bir doktora gelmiştik.
Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimizde kadın olduğunu fark ettim, gülümsedi ve ayağa kalktı.
"Hoş geldini, Eftal hanım, sizde Aktan bey." Dediğinde gülümsedim.
"Hoş bulduk."
"Buyrun odamıza geçelim." Dediğinde muayene odasına girdik, sedyeye uzandığımda şortumu hafif indirdim.
Kadın jeli döktükten sonra makinayı gezdirmeye başladı.
"Bi önceki raporu alabilir miyim?" Dedipinde Aktan raporu uzattı.
"Vay, bir öncekine göre çok iyi gelişmiş, ultrason görüntülerini rahatça görebiliriz artık. Kalp atışını dinlemek ister misiniz?" Dediğinde Aktan yanıma gelip elimi tuttu. "Olur."
Kadın birkaç tuşa bastığında birden ses gelmeye başladı, ses yüksek ve basınçlıydı, ama o kadar huzur veriyordu ki. Tak tak diye atıyordu. "Bebeğimiz anlaşılan oldukça hareketli ve heyecanlı."
Aktan'a baktığımda gözleri dolmuştu. Bende ağlayacaktım, o kadar garip bir duyguydu ki...
"Gelişimi hızlı olduğu için birkaç haftaya cinsiyetini öğreniriz, siz de beslenmenize dikkat edin." Deyip makinayı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solcu Aşk +18
Fantasy"Madem çok ısrar ettiniz, o zaman artık bey diyebilirim." deyip gülümsedim, bandı yapıştırdıktan sonra yutkundu. "Boşver beyi." deyip dudaklarıma yapışmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Karşılık veremedim çünkü o dakika sanki her şeyi unutmuş gibiydi...