58. Bölüm

1.8K 83 18
                                    

"Bana bak! Beni iyi dinle! Bu yüzük bir daha bu parmağından çıkmayacak! Ve beni sürekli çocuklarımızdan iyi bir eş olup olmamamdan vurma." Deyip yüzüğü parmağıma taktı. "Bak ben ne gibi bi durumda olduğumuzun farkındayım güzelim, seni çok seviyorum, ve ben sana söz veriyorum çocuklarımızın kılına bile zarar gelmeyecek."

"Aktan, yapma, bırak şu işleri."

"Bana olan güvenin yavaş yavaş tükeniyor farkında mısın? Bunu bende değil kendin yapıyorsun, aklına saçma salak şeyler getiriyorsun." Deyip elimi öptü.

"Alp kim Aktan?"

"Ya yemin ederim öyle biri yok, babam annemi çok severdi, annemde babamı..."

"Aktan, benden bir şey saklama..."

"Bak hâlâ tekrar ediyorsun, öyle biri yok."

"Peki tamam."

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum." Dediğimde dudağımı öptü.

"Bir daha bu yüzük çıkmayacak, çocuk oyuncağı değil bu iş."

"Çıkarsa?"

"Ayarlarımla oynama kızım..." Kızım kelimesini uzatarak söylemesi çok hoşuma gitmişti.

"Oynarsam?" Tutkuyla gözlerine bakarken dudakları hafiften kıvrıldı ve beni kendine çekti, karnına çarpmamla acıyla karnını tutarak bağırdı, "Amına!-"

"Ya sen ne kadar terbiyesizsin, yakışıyor mu hiç."

"Aşkım of."

"Gel sevgilim gel." Diyerek kollarını tuttum hızla çektim kendime. Ayağa kalkınca gözlerime baktı.

"Sevgilin miyim..."

"Her şeyimsin..." Deyip dudağımı öpmeye başladı. Yanaklarımdan tutup beni dudaklarına bastırmaya başladı. Çekildikten sonra derin bir nefes aldı, "çok güzelsin, karıcığım..."

"Şimdi benim kocacığım hasta ya, benim karısı olarak ona bakmam gerekiyor..." deyip yakasından tuttum, "değil mi?"

"Hıhı, kocan çok hasta..." Deyip yüzünü büzüştürdü. "Canın bir şey istiyor mu peki?"

"Seni." Dediğinde güldüm.

"Gel bakalım." Deyip elinden tuttum ve koltuğa götürdüm "bekle." Deyip yukarı çıktım, beyaz temiz çarşaf, battaniye ve 2 tane yastık alıp aşağı indim.

"Hmm, benim güzelimde gelişmeler var..."

"Tabii, artık kocamın karısıyım." Deyip koltuğa çarşafı serdim, dümdüz jilet gibi olmuştu, yastıkları sırtı ağrımayacağı şekilde koydum ve Aktan'a dlndüm. "Yat bakalım." Dediğimde uzandı ve bana baktı. Battaniyeyi üzerine örttüm. "Aşkım çok sıcak değil mi zaten buna gerek yoktu sanki."

"Ama yaran iltihap kapar, şöyle yapalım." Deyip üzerindeki atleti çıkardım, battaniyeyi sadece yarasına kadar çektim.

"Şimdi nasıl?"

"Çok iyi, hadi gel sende yanıma uzan."

"Yok, sana kendi ellerimle yemek hazırlayacağım, şimdi orda aç kalmışsındır sen." Deyip gidecekken kolumdan tutup birden yanına oturttu.

"Seni yesem."

"Beni nasıl yiyeceksin..." Dediğimde kolumu tuttu ve gözlerime bakarak canımı acıtmadan ısırmaya başladı.

"Ya sevgilim..."

"Ne yapacaksın ya sen bana söyle bakalım."

"Ne istersen..."

Solcu Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin