Tego ranka obudziłam się bez chłopaka, gdy wczoraj się pocałowaliśmy..
Mam nadzieje ze szybko o tym zapomnę.
Był to pierdolony błąd.
Gdyby do tego nie doszło to na pewno było by lepiej, ale trudno życie.
Odetchnęłam i wstałam z łóżka, i ubrałam moje kapcie. Założyłam też jakąś bluzę i zeszłam po schodach na dół.Gdy schodziłam na dół poczułam piękny zapach jajecznicy.
Weszłam do kuchni i przy blacie zobaczyłam.. chłopaka.Myślałam że gdy się pocałowaliśmy to mnie.. zostawił, jak widać pozory mylą.
- Już wstałaś?- zapytał z uśmiechem.
- Tak- powiedziałam i odwzajemniłam uśmiech.
- muszę ci coś powiedzieć, chociaż nie wiem czy..- zaciął się.- nie wiem czy chcesz o tym wiedzieć i czy mogę ci o tym powiedzieć..- odetchnął i spojrzał w moje oczy.
- Ej coś się stało?- zapytałam z żalem.
Może chce powiedzieć że całowałam się żałośnie lub coś innego.
Odwrócił się do mnie tyłem i westchnął.
- dobra kurwa nie mogę tego ukrywać.- powiedział że spokojem.- bo .. kurwa.. - odwrócił się do mnie i spojrzał w moje oczy i nagle spojrzał na podłogę.
- mam inne imię, wiem że jest to głupie. Ale.. zrobiłem dużo złych rzeczy i.. jest inne. Podszywam się pod inne imię.
- Co..?- zapytałam nieco głośniej.
- Kurwa.. kochanie spokojnie, rozumiem że może..- nie odzywaj się już.. proszę cię. kurwa! Tyle razu mnie okłamałeś!- krzyknęłam głośnio.
- Ale musiałem! Rozumiesz to czy nie!? Kurwa przestań tak dramatyzować, rozumiesz że zrobiłem dużo złych rzeczy i mogę mieć problemy jak bym mówił jak się nazywam!- krzyknął a moje oczy napełniły się łazami.
- Jak.. się naprawdę.. nazywasz?- zapytałam że spokojem.
- Nie wiem czy mogę ci powiedzieć.
- Ni.. nie ufasz mi..?- zapytałam na co chłopak odetchnąłNic nie powiedział..
Mam go rozumieć że mi nie ufa..
Ja mu zaufałam w 100% ale on mi nie.
- rozumiem.. - zapytałam i czułam jak moje uczy wypełniły się złami.
- może już pójdę..- odetchną i poszedł.Zostawił mnie samą.
Po raz kolejny.Historia lubi się powtarzać..
——
Siemka jest kolejny rozdział!
Jeśli są błędy tooo wybaczcie haha. ❤️
Do kolejnego!
Ps: dajcie znać czy się podoba..
CZYTASZ
Teach me to live
Teen FictionPo śmierci rodziców Lana Taylor chce znaleść ich zabójcę i go zabić, jednak nie wie co wydarzy się później..