rok pozniej
Lana
Budzą mnie promienie słońca, szczerze mówiąc zapomniałam już o nim. Czasami o nim sobie przypomnę, ale bardzo rzadko.
może życie zmieniło się o 180 stopni odkąd nie mam z kim kontaktu.
brunet czasami sni mi się, nie są to złe sny. Są to dobre sny, najlepsze nasze wspomnienia.
nadal nie mogę w to uwierzyć że chłopak wyjechał.
Starając się nie myśląc już o chłopaku wstałam z łóżka i ubrałam moje puchate kapcie.
Jednym słowem, uwielbiam je.
Szybko pościeliłam łóżko i podeszłam do szafy.
Wyciągnęłam z niej byle jakie ciuchy.
Teraz ubiorę wszystko Co wysra szafa bo nic mi się nie chce.Straciłam dziś na czarna koszulkę, bluzę w kolorze białym i do tego też czarne spodnie.
Dziś jest dzień zmarłych, dlatego postanowiłam iść na cmentarz do moich rodziców.
Wyszłam z pokoju i zeszłam na dół. Szybko zgarnęłam jabłko i kluczyki od auta, ubrałam też szybko moje białe buty.
Otworzyłam drzwi i je zamknęłam na klucz.Weszłam do mojego auta i odkręciłam kluczyk, odjechałam ze swojej posesji by jechać do sklepu.
10 minut później
Wysiadłam z auta i je zamknęłam. Podeszłam do drzwi sklepu i je otworzyłam, ogółem najpierw przyjechałam do kwiaciarni aby kupić kwiaty dla mojej mamy i taty, mama kochała chryzantemy, dlatego kupiłam je dla mamy i taty.
-będzie za to 30 złotych- powiedziała uśmiechając się ekspedientka.
Podałam jej 30 złotych i ekspedientka je zabrała.
-do widzenia - powiedziałam i wyszłam ze sklepu.Idąc do auta czułam się jakby ktoś za mną szedł, bądź mnie obserwował.
Szybko wszłam do auta i odetchnęłam.
Ja pierdole.. a co jeśli ten ktoś chce mnie porwać?odjechałam z pod kwiaciarni i udałam się na cmentarz.
5 minut później
wyszłam z auta i poczułam lekki wiatr wiejący w moje włosy.
Zabrałam z bagażnika kwiaty i znicze.Przy grobie moich rodziców poczułam się dosyć.. dziwnie.
Dawano tutaj nie byłam.dotknęłam palcami nagrobka z imieniem i nazwiskiem.
kantley Thomas-Williams
&
David ThomasNawet nie zauważyłam ze moje policzki były już całe w łzach. Bardzo tęsknię za nami.
Mamo i tato kocham was najmocniej na świecie pamiętajcie. Niedługo się spotkamy..
wasza Rosalie.
CZYTASZ
Teach me to live
Novela JuvenilPo śmierci rodziców Lana Taylor chce znaleść ich zabójcę i go zabić, jednak nie wie co wydarzy się później..