0.5

5.9K 368 59
                                    

yeni bolumuz sizlerlee. keyifli okumalar <3

(duzenlemeden paylasiyorum yanlışım varsa affola.)

-

Eve geldiğimde kafam fazlasıyla karışıktı. Ediz'i anlayamıyordum, anlamak da istemiyordum. Durduk yere neden böyle bir şey yapmıştı? Neden onunla sevgili olmamı istemişti?

Düşünmekten başım ağrımıştı. Ayrıca Ediz beni resmen tehdit etmişti! O kadar sinir bozucuydu ki onun boğazına yapışmak istiyordum. Zorla onunla sevgili olmamı, beni oyunlarına alet etmek için istiyordu. Kim bilir bana daha başka neler yapacaktı bu katıksız mal?

"Fazla düşüncelisin," Diyen Esila'yla gözlerim ona döndü. "İyi misin Gizem?"

"Evet. Bugün arkadaşımla ders çalıştık, yordu biraz."

Yatağımda uzanıyorken Esila kapıya yaslanmıştı. "İnanmadım."

Göz devirdim. "Başka bir nedeni mi olacaktı?"

"Senden her şeyi beklerim doğrusu. En küçük şeyi bile kafana takıyorsun. Ki derslerin çok iyi, nesi sana yetmiyor?" Kapının pervazından ayrılıp yatağıma doğru geldi ve yatağımın kenarına oturdu.

Kafamı geri yastığa koyarak gözlerimi kapattım. "Bu ders değildi, proje ödeviydi." Ve eşleştiğim kişi de okulun en aptalıydı.

"Ne fark eder? Konuyu bilmiyor musun zaten Gizem? Bırak artık, kendine çok yükleniyorsun." Ardından aklına bir şey gelmiş gibi gülümsedi. "Yarın akşam arkadaşıma gideceğim, okuldan birkaç kişi gelecek. Sende gelsene."

"Hiç almayayım canım," dedim hızlıca. "Gerçekten yorgunum ve uyumak istiyorum."

"At yalanını siksinler inananı." dedi. "Uyuyacağına hayatta inanmam. Kesin sabaha kadar ders çalışıp kendine bu eziyeti yapacaksın."

"Pekala evet." dedim oflayarak. "Ne yapayım Esilacığım? Son sınıfım ve sınava çalışıyorum işte."

"Ama eğlenmek senin de hakkın!" dedi isyan edercesine. "Gizem, bugünlük gel, noluur!"

"Gerçekten istemiyorum Esila ya. Ne yapacağım ben orada?"

"Ya şu liseye başladığından beri, neredeyse beş yıl olacak, bir gün ders çalışmayı aksattığını görmedim ya! Bir kerecik, bak bugün zaten çalışmışsın, şimdi uyuyuver, yarın erkenden kalkıp çalışırsın akşam da gideriz. Ne olacak?" diye sordu. "Mızmızlık yapma!"

"Of." dedim başımı ovarak. "Kimler olacak?"

"Bizim sınıftan Hazal, Asel ve Masal gelecek. Bir de Anıl ve Kuzey olacak işte. Gerçi Kuzey başka okuldan birkaç kişi daha geleceğini söylemişti ama öyle çok kalabalık olmayacağız. Max 10 kişi yani."

"Tamam," diye mırıldandım. "Geleyim o zaman."

"İşte bu be!" diye bağırdı ve yanağımdan öptü. "Bir tanesin!"

"Sıkıldığım an geri gelirim yalnız," dedim itiraz istemezcesine. "Haberin olsun."

"Onu sıkıldığında düşünürüz canım." dedi ve bir şey dememe izin vermeden odamdan çıktı. Kaldırdığım kafamı tekrar yastığa bıraktım. Ediz işini ne yapacaktım?

En iyisi fizikçiye yazıp, ödevi tek başıma yapıp yapamayacağımı sormaktı. Bugün cumartesiydi, pazartesi olsa gidip yüz yüze konuşurdum ama Ediz'e bana iki gün süre vermesini istemiştim. Şimdi öğrenmek zorundaydım.

Gizem: Merhaba hocam. Ben Gizem. 12 D'den. Hatırlarsınız belki, Ediz Dora'yla beni performans ödevi için eleştirmiştiniz. (15:06)

Fizikçi: Evet Gizemciğim, hatırladım. Bir şey mi oldu? (16:47)

Gizem: Ben Ediz'le birlikte bunu yapmak istemiyorum.

Gizem: Tek başıma yapma şansım yok mu?

Fizikçi: Nedenini öğrenebilir miyim?

Gizem: Anlaşamıyoruz. Ayrıca ben tek. başıma daha çok odaklanabiliyorum, yani daha iyi bir ödev ortaya çıkarabilirim.

Fizikçi: Maalesef Gizemciğim, böyle bir şey yapamam. Eğer seni tek yaparsam, Ediz'i başka bir gruba almak zorunda kalırım ve sınıfta bir grup üç kişi olur, bu da adil olmaz.

Fizikçi: Ayrıca ikiniz de en sevdiğim öğrencilerimdensiniz, pırlanta gibi zekanız var maşallah. Bence sen tek başına yapacağın ödevi Ediz'le birlikte yaparak da aynı verimi elde edebilirsin.

Fizikçi: Sana güveniyorum.

Ve planım suya düşmüştü.

Tek başıma yaparsam belki, bir ihtimal, birbirimizden uzak kalırız diye Ediz bu tehditini geri alır diye düşünmüştüm ama ne o geri alcaktı, ne de ben tek başıma ödevi yapacaktım.

Üç ay boyunca sevgilisi olmak zorundaydım, üç aycık. Bunu yapabilirdim, yapmak zorundaydım.

Üvey olduğum öğrenilirse hem okulda hem de aile içinde başım çok büyük bir derde girerdi çünkü.

-

Bugün yetistirebilirsem bir bolum daha atacagim canlaar. biraz kisa oldu ama diger atacagimla birlikte idare eder diye dusunuyorumm

beklemede kalin!!

inst: golgeyazarrr

GİZ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin