2. Noc ploteczek

86 5 2
                                    

Pov: Hailie
Aktualnie była 23:24,szykowałam pokój i materace ponieważ zaplanowałyśmy z dziewczynami,że będziemy robić sobie nockę u mnie w pokoju,po chwili przyszły dziewczyny. Usiadłyśmy na moim łóżku rozmawiając.
-więc, może zagramy w prawda i wyzwane?-zaproponowałam
-Niee,nie lubie tego-odpowiedziała mi Jen.
-To nie musisz grać-powiedziała jej Tala.
-Dobra to będzie patrzeć.

To były w sumie normalne pytania i wyzwania,Aris musiała stanąć na rękach, a Tala musiała powiedzieć czy ma crusha,gdy nagle Aris zadała pytanie Mi.

-więc Hailie, czy ktoś Ci się podoba?-zadała pytanie, a każda z nich zaczęła się uśmiechać.
-cóż...Ale nie powiecie nikomu?
-jasne,że nie- powiedziała Tala
-przecież wiesz,że nie jesteśmy takie - Zapewniła mnie Jen.
-Dobra...więc...może...- zaczełam się jąkać,nie byłam pewna czy powiedzieć,bałam się ich reakcji.
-dawaj,dokończ-powiedziała nie cierpliwie Aris.
-podoba mi się Tony....-zarumieniłam się zakrywając się poduszką, byłam szczęśliwa,że w końcu komuś to powiedziałam,że podoba mi się Tony...jego wygląd....I ciało...szczupła Sylwetka....I ten jego Ku-.
-Um...Ale ty wiesz,że on...-zaczęła nie pewnie Tala.
-To jest twój brat kurwa!-krzyknęła Aris.
-Ty jesteś jakaś Akustyczna-powiedziała Jen. Gdy nagle do pokoju ktoś wszedł, był to Tony...tak...ten Tony...
-Hailie! Ty mi się też podobasz!- krzyknął Tony podbiegając do mnie i podnosząc mnie za Talię.
-japierdole czemu on ma emo grzywke- powiedziała Tala do Aris i Jen.
-No pojebany..-odpowiedziała Aris.
-Serio...?-łzy szczęścia napływały mi do oczu,nie mogłam uwierzyć,Tony...on też mnie lubi...
-Tak...-wyszeptał mi do ucha, jego głos był taki...że powodował u mnie motyle w brzuchu. Dał mi całusa w policzek I przytulił jeszcze bardziej do siebie. Nagle nasze usta zlozyczy się w pocałunku, który z każdą sekunda stawał się bardziej namiętny. Aż za bardzo.
-WYPIERDALAĆ!- krzykneła straumatyzowana Jen

_____
Piszcie w Kom z którym bratem mam jeszcze napisać
(mówię od razu postacie takie jak Jen,Aris I Tala nie będą shipowane z Braćmi Rodziny Emosów!)

Rodzina Emosów  Shoty (Ver.Tony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz