Pov:Hailie
Spałam,nagle do mojego pokoju wbiła Jen I rzuciła we mnie poduszką,zwaliła kilka rzeczy które były na komodzie obok dzwi I kilka razy zapaliła I zgasiła światło mówiąc.
-wstawaj,jedziemy do galeri- I wyszła,z korytarza usłyszałam głos Aris I Tali
-wstała?-zapytała Aris
-nie wiem mam to gdzieś-odpowiedziała jej Jen.
-dobra chodźmy się szykować-dodała Tala.
Wstałam powoli,nagle wzięłam do ręki rzyletke i zaczęłam sie ciąć,wzięłam telefon zrobiłam kilka zdjęć i wstawiłam na każde możliwe media z napisem "depresja nie jest łatwa...😥😥chcę umrzeć😭🩸💊 zabije się 31 października o godzinie 25:69...💀🗡🔫...."
Wstałam I zaczęłam robić makijaż, taki.
Wyglądałam świetnie,wstawilam swoje selfie z podpisem "m-mam n-nadzieje,że...nikt n-n-n-nie zauważy...moich oczu p-po płakaniu...😭💀👿#fakesmile #depression #die #family&friendsissues #daddyissues"
Weszłam do mojej garderoby i zaczęłam wybierać ubrania.
-nie,nie,nie,fuj,nie,nie jestem dzieckiem,fuj niebieski,ew,ochyda,a to skąd się wzięło? Muszę to spalić jak wiedzmy które to nosiły,nie....AHA! TAK!- aż w końcu znalazłam idealny outfit,byłam szczęśliwa,szybko pobiegłam do łazienki się ubrać,był mojego ulubionego koloru!Obejrzałam się w lustrze,byłam szczęśliwa.
-teraz fryzura...tylko jaka by tu...mocne warkocze nie...bo trycholog Olga Poniatowska (ta z tiktoka) mi zabroniła po tym jak straciłam połowę włosów właśnie przez tą fryzurę...rozpuszczone też nie bo nie chce być basic jak np. Aris,Tala I Jen,ale kocham je,traktuje je jak siostry,UwU,tylko nie wiem czemu drą się na mnie po tym jak wyrzucam jedzenie które ugotują,przecież chcę być chuda i ważyć nadal ledwo 23kg, albo jak odinstalowałam dziewczyną z laptopów Genshina,no bo uważałam że za dużo w niego grają? Jak usunęłam discorda Aris przez co nie miala kontaktu z żoną? No bo ma mnie? Duh, albo jak ukradłam i odinstalowałam Tali c.ai? No bo po co jej? Albo jak zjadłam Jen specjalne przekąski bez cukru za które dużo zapłaciła, no bo moze ja nie chce przytyć? Nie rozumiem.
Usiadłam przy toaletce myśląc jak się uczesać i już wiedziałam,zaczęłam tapirowac włosy i je plątać i po 7 godzinach efekt był idealny...Zrobiłam sobie takie zdjęcie i podpisałam "outficik gotowyyyy #depressed #emo #hairstyle #slayqueen #imgonnakillmyselfonoctober31"
Zeszłam na dół I widziałam już wszystkich czekających,szłam powoli ze schodów w zwolnionym tempie,czułam sie piękna,kiedy w końcu po 3828 godzinach zeszłam ze schodów potknęłam się o własne nogi upadając,kiedy leciałam w zwolnionym tempie,nagle ktoś biegnął w moją stronę był to emo Tony....zaczął biegnąc w moją stronę,wszystko co się działo było w zwolnionym tempie,Tony biegnąc mi na ratunek popchnął Jen na podłogę. Złapał mnie.
-d-dziekuje Tony...piekna grzywka-powiwdziałam po czym Tony odstawił mnie na nogi.Weszliśmy do Galerii,chodziłam bez celu za dziewczynami które też nic nie kupywały gdy zauważyłam to....piękną sukienkę,byłaby idealna na nocne spacery w deszczu,słuchając depressed piosenek,weszłam do sklepu,dziewczyny patrzyły się na mnie jak na idiotkę,wyszłam z sklepu.
-Jezu....-powiedziała Tala.
-co kupiłaś..-zapytała się mnie Jen.
-TO! AAAAA!-wyjęłam i pokazałam.-Ale brzydkie,jak ty-powiedziala Aris.
-Boże Hailie....-powiedziała załamana Jen.
-Ja nie wiem co ty masz z głową-dodała Tala.
-szczerze Hailie,kys-powiedziala Aris.
-oj...Przestańcie-zarumienilam się.Wróciliśmy do domu,dziewczyny były w pokoju Jen,a ja w swoim,oglądałam Wednesday,i uczyłam się jej tańca,tańczyłam,tańczyłam i tańczyłam,ale nie umiałam tańczyć więc to wyglądało raczej jak taniec szkieleta.
Gdy nagle słyszałam rozmowy
-Ja tam nie ide-powiedziala Tala.
-Jen,ty do niej idź,tylko Hailie ciebie tak nie irytuje-powiedziała Aris.
Nagle po chwili ktoś wszedł.
-Ej Hailie,będziemy zamawiać pizze,I jaką byś chciała....-zastała mnie tańczącą wednesday, w sukience wednesday,gdzie w pokoju migały światła.
-dużo CZARNYCH oliwek-powiedzialam ponownie zaczynając tańczyć.
Jen szybko wyszła
-japierdole...-powiedziała.Później,umyłam się i poszłam spać przytulając sie do pluszaka laleczki voodoo,I to tyle,ah...śniło mi się,że byłam wednesday.
_____
Jak wam się podobała taka wersja to napiszcie w kom czy więcej,pa emosiki
CZYTASZ
Rodzina Emosów Shoty (Ver.Tony)
Teen Fiction⛔️ROZDZIAŁY NIE BEDĄ WSTAWIANE CZĘSTO (sr czasu zbytnio nie mam i pomysłów)⛔️ ❗️PARODIA❗️ Witaj śmiertelniku, chcesz się zcringować,zabić,pośmiać z mojej wyobraźni,uleczyć Daddy issues lub żeby psycholog złożył zakaz zbliżania się? Skoro tak, to ta...