4. Bölüm

1.9K 123 81
                                    

Iraklı öğrenci tarafından canice katledilen İbrahim Oktugan'a ithafen.

İyi Okumalar

Adamı gördükten sonra elim ayağıma dolaşmıştı.Yavaş adımlarla arkasından ilerleyip ensesine bayılması için darbe uyguladım.

Adam pat diye yere yığılmıştı. Işığı açtığımda yüzüne baktım. Bayılmıştı, neredeyse 15-20 dakika uyanmayacağını bildiğimden hızlı haraket ettim. Üstünü aradığımda bir tabanca ve çakı buldum. Hızla altıma kamuflajım üstüne ise siyah kısa dar bir tsört giydim.

Adamı ayaklarından sürükleyerek evden çıkardım. Asansöre bindirip alt kattan çıkardım. Daha sonra arabaya sürükleyip bindirdim.

 Torpidodan aldığım eteri koklattım. Yanlışlıkla koklayıp bende bayılıyordum az kalsın.

Askeriyenin önüne geldiğimde iki askeri çağırdım. "Emredin komutanım" dediler. "Şunu Çimen timinin odasının kapına taşıyın ama sessiz olun. Ses çıkarsa yakarım sizi" dedim. Kafa sallayıp omuzladılar kansızı.

Kapının önüne geldiğimde adamı kapıya yaslamıştılar. İçeriden Berfinin sesinin geldiğini duydum. Daha sonra hızla kapıyı açtım. Berfin yerinden sıçramıştı.

Gülerek adamı gösterdim sanki çok normal bir durumun içerisindeymişiz gibi davranıyordum. Demir ise çoktan ayaklanmış benden açıklama bekliyordu. "Evimden terörist temizledim" diyerek kıkırdadım.

 Demir gözlerini kocaman açarak yanıma yanaştı "Ne yaptın, ne yaptın?" dediğinde kafa sallayıp "Terörist temizledim be abartma" 

Kafasını ellerinin arasına alıp volta atmaya başladı."Allahım vallahi çıldıracağım. Seni bir daha o evde görmeyeceğim. He madem gideceksin bende geleceğim seninle Çimen"

Pamir gülerek "Çimen, Beste komutanımın lakabımı? Beste komutanımdan dolayı timin adını-" derken sözünü böldü. "Kes Pamir"

"Emredersiniz komutanım".

"Ee ne yapacağız komutanım bu adamı" dedim Demire bakıp. "Sen nasıl bayılttın lan bunu" dediğinde kafamı eğdim. "Omzuna vurdum" elini uzatıp. "Tebrik ediyorum. Dua edinlim de uyanabilsin. Kim bilir nasıl vurdun?"

"Şey.." dediğimde iyice çileden çıkmıştı. "Şey ne çimen?" diye kükredi. "Eterde koklattım" dedim. Güldü "Yok yapmadın dimi şaka," diyerek kendini avutmaya çalıştı. "Çimen gerçekten deli edeceksin sen beni"

"Komutanım uyanıyor" dedi Ali. Aniden adama döndük. Demir yanına çöküp "Ulan ne işin vardı senin bu kızın evinde?" diyerek boğazına yapıştı. 

"Şimdide Besteyi mi hedef belirlediniz lan?" dediğinde dayanamayıp olaya el attım.

Demirin yanına çöküp "Dur Demir, yapma. Lazım olabilir bu kansız bize" deyip kolundan tutup kaldırdım.

Demir Pamirlere dönüp "Alın şu iti götürün Mesut komutana olanları da anlatın" diyerek kansızı gösterdi.

"Çok pişman o-olacaksınız" dedi kekeleyerek. Ayağına tekme attığımda acıyla bağırmaya başladı. "Kes sesiniz vatansız köpek" diyerek yanına gittim. 

Saçını tutup çekmeye başladım "O kadar salak adamlarsınız ki, nasıl bir akıllıya oynadığınızın farkında değilsiniz"

Demir belimden kavrayıp geriye çekti. Yüzümü elinin arasına alıp "Bir şeyin yok dimi Çimen" dedi. Kafamı hayır anlamında sallayıp "Yok Toprak" dedim.

Barut KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin