Soner Avcu-Yeniden
Manga, Göksel-Dursun ZamanKeyifli Okumalar
____________________________
Demir yola odaklanmışken gizli şekilde fotoğrafımızı çektim. Priv hesabıma girip fotoğrafı açtım. Fotoğrafın üstüne;
"Dostlarla Mekke'de, hasımlarla dağda, Demirle askeriyede. Hayırlı Cumalar..."
Paylaş tuşuna bastıktan sonra yolu izlemeye koyuldum. Hesapta Demir hariç tüm tim vardı. O yüzden rahat ettim.
Dakikalar sonra Pamir aramaya başladı Demiri. Demir tam açacakken "Ceza yazarken Üsteğmen olmanı umursamıyorlar komutanım. Ver şunu" diyerek elinden çektim.
Açıp hoparlöre aldım "Komutanım nerede mola vereceğiz?"
"Daha yeni çıktık yola Pamir ne molası?"
"3 saat oldu yola çıktığımız" diye saat bildirdim. Sinirle göz devirip iç çekti "İlerde tesis var durarız. Ayhan amcaları da arayın"
"Emredersiniz komutanım"
Tesise girince hemen bir masaya oturduk. Demirle karşı karşıya oturduk. Solumda annem sağımda ise Berfin vardı.
Pamir gülerek telefondan kafasını kaldırdı. "Komutanım araba sürerken bile yakışıklısınız"
Tutkulardan intihar, günlerden çarşamba, ve ölmekten bir sayfa, sayfa.
Sıçmışko
"Ne diyorsun Pamir" diye celallendi. "Yok bir şey demiyor. Açlıktan heralde, kafası yerinde değil" diyerek gözlerimi kocaman açtım ve Pamir'e baktım.
"Yok komutanım ne açlığı" diye cevap verdi. "Bakın şundan bahsediyorum" diyerek fotoğrafı gösterdi.
En son gördüğüm Demirin alnında beliren damardı.
Elimi yüzüme götürüp kafamı eğdim. Demirle göz teması kurmamaya çalışıyordum. "İndir o elini"
İndirmedim.
"İndir dedim"
İndirmedim.
Bir anda ayaklanıp elimi yüzümden çekti. "Hayvan yavaş" diye bağırdım. Annem araya girip "Bak başladılar yine. Vallaha atarım kafanıza ayakkabıyı" diyerek ayakkabısını gösterdi.
"Açıkla"
"Açıklanacak bir şey yok"
"Ulan, lan madem paylaşacaksın sorsana"
"İzin vermezdin."
"Bir sürü insan takip ediyor seni Çimen, bide üsteğmen olacaksın"
"Privim o benim"
"Lan, asker olmuşsun hala privmi kullanıyorsun sen."
"He" diyerek güldüm. Ben gülünce onunda dudağının kenarında bir sırıtış belirdi.
"Lan siz yine mi kavga ediyorsunuz" diyerek araya girdi Babam. "Y-yok Ayhan amca." dedi kekeleyerek Demir. İnsan 30 yaşına gelsede korkuyordu amcasından işte.
&
"Kemerini tak, kemerini" diye bağırdım. "Bağırma be, ben bilmiyorum sanki"
"Bilmiyorsun demek ki"
Uysal şekilde bana bakıp "Şarkı mı açsak?" dediğinde onaylarcasına lafa salladım. "Açayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barut Kokusu
Teen Fiction(Asker Kurgusu) Çocukluk arkadaşı olan Demir ve Beste bir kaza sonucu ayrılmak durumunda kalırlar. Yıllar sonra Demir Kıdemli Üsteğmen, Beste ise Üsteğmen olmuştur. Hayat tekrar onları bir araya getirmiştir, neler olacağını ise zaman gösterecektir. ...