11.Bölüm

556 43 35
                                    

Bölüm Şarkıları

Kolpa-Beni Aşka İnandır
Berk Baysal- Yaralarını Ben Sarayım
Can Koç-Gökyüzünü Tutamam

Kalbimi bıraktığım, çok güzel bir bölüm oldu. Birazda hızlı yaşadık olayları.

Keyifli Okumalar :)

...

Patlama sesinin ardından Demir elindeki telefonu fırlatıp, hızla üstüme kapandı. Gövdesine sığındığımda kalp atışını iliklerime kadar hissetmiştim. 

Kısa süreliğine ne olduğunu anlamaya çalıştığımda Demir "Burada patlamadı" deyip geriye çekildi.

Önümüzdeki -benim şüphelendiğim- adam "Yapacağınız işi sikeyim " diyerek ayaklandı. 

Adamın kalktığını gördüğüm anda çantamı hızla kavradım. İçindeki silahı aldığım anda adama doğrulttum "Hareket etme, vururum" diye bağırdım. Her zaman tedbirli olmak gerçekten de öenmliymiş.

Komik bir şey söylemişim gibi kahkaha attı "Tek yanlış hareketinizde buradaki herkes ölür" demesiyle afalladım. Göz kenarımla salonu incelediğimde çocuklarının olduğunu gördüm, hiç bir masumu bu şerefsiz yüzünden kaybedemezdim.

Adam geriye ilerlerken konuşmaya devam etti "Ben buradan çıkacağım ve sizde hiç bir şey yapmayacaksınız" 

Vücudundan vurmaya çalışsam bombanın patlama ihtimali vardı. O yüzden olabildiğince kafasına hedef almaya çalışıyordum.

Demir arkamda adama silah doğrulttuğundan ona güvenerek geriledim. Yanına yaklaştığımda "Ne yapalım komutanım?" diye sordum. 

"Çok fazla sivil var, destek ekip istersek alabiliriz herifi. Ama burada olmaz." 

Elimiz kolumuz bağlı durmamız fazla canımı sıkmaya başlamıştı, Demirin sözünden de çıkamayacağımdan bir şey yapamazdım.

"Uygun bir an" diye mırıldandım. "Uygun bir anda gebertirim" 

Adam cık deyip kınarcasına baktı "Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaz ama," deyip elini kapıya attı. 

"Ben buradan çıkacağım ve siz bir şey yapmayacaksınız" diyerek kolu hafiften çevirmeye başladı.

"Çık" diye bağırdım. "Siktir ol git" 

Demirin "Beste" diye kükremesinden kulağım aşınsa da umursamadım. Uyarılarını dikkate alacak değildim.

Silahı daha sıkı kavradım, kapıdan çıkacakken kafasının bulunacağa konuma hedef aldım. Tek bir saniyeden her şey bozulabilirdi, bir sürü masum canını kaybedebilirdi.

Kapıyı açtığında koşar adımlarla ilerlerken tetiğe bastım. Tek kurşunumla yere devrildi.

Arkamı dönüp Demire saniyelik zafer bakışı attıktan sonra adamın yanına koşar adımlarla ilerledik.

Üstündeki yağmurluğun düğmesini hızla çektim. Gördüğümüz şeyden sonra ise şoka uğramış şekilde birbirimize baktık.

Bombanın üstünde zamanlayıcı vardı.

Berfin Demire bakıp "K-komutanım, ne yapacağız?" diye sorduğunda çaresiz bakışlarını üstümüzde gezdirdi Berfin.

Kısa süreliğine bombanın kablolarına bakıp ayaklandım. Salondaki insanların olduğu yere dönüp "Yanında makas yada bıçağı olan var mı?" diye bağırdım. 

Barut KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin