Bu şarkı Demir ile Bestenin şarkısı olsun o zaman...
İyi Okumalar
"Bırakmayacaktım orda, duracaktım yanında. Benim suçum hepsi" diyerek göz yaşları döküyordu Berfin.
Pamir sarılmakla, sarılmamak arasında kararsız kalsa da dayanamadı sevdiğini o halde görmeye.
Pamir Berfine sarılmaya yeltenmişken, Berfin kendisi bıraktı kendini kollarına.
Omzuna yaslandı Berfin. Ağlamadı, ağlayamadı.
Eğer Beste ağladığını görse kızardı, "Kendine gel, bir başçavuş ağlamaz" derdi.
"Komutanım bulunsun," diye mırıldandı Pamir. Daha sonra devam etti "istediği cezayı vermesi için ben kendimi bırakacağım onun önüne kendimi. Yeterki bulunsun".
&
Kendime gelmeye çalışırken kürtçe konuşmalara şahit oldum.
Bazılarını anlıyordum ama kavrayamıyordum. Nerdeyim, neden baygınım onun dahi farkında değildim.Gözlerimi yavaşça açmaya çalışınca etrafın zifiri karanlık bir oda olduğunu fark ettim.
Aklıma gelen tek düşünce ise;
Galiba kaçırılmıştım.
"Ne yapacağız bunu?" diye kürkçe sordu adam. "İntikam alacağız" dedi hırıltılı sesiyle.
Ne intikamı, neyden bahsediyordu bu adamlar?
"Ne yapalım şimdi buna?" diye sordu.
Oradaki bu bendim sanırım.
"Yavaş yavaş, çektirerek alacağız intikamı. Azad abinin intikamı kolay alınmaz değil mi?"
Azad kim lan?
Gözlerimi yavaşça açmaya çalışınca adamlar güldü.
Bozuk Türkçesi ile konuşmaya başladı "Oo brenses uyanmış hele" .
Gözlerimi ovuşturacakken ellerimin bağlı olduğunu fark ettim. Hızla elimdekini çıkarmaya çalışırken "Ne istiyorsunuz lan benden?" diye kükredim.
Kansız güldü. "O buraya ilk geldiğinde, ilk görevinde vurduğun adam vardır ya. Onun intikamı için burayasın. Öyle kolay mı zannedersin sen bu işler ha?" diyerek yerinde oynamaya başladı.
Güldüm "Ne oldu, kansız vatansız vurunca mı zorunuza gitti? Vatansızlar" diye haykırdım.
Adam yanıma sinirle çöküp okkalı bir tokat attı.
Kahkaha attım "Bir tokatla susturabileceğini mi düşünüyorsun? Çok yanılmışsın."
"Fazla kendine güvenirsin"
"Korktuğumu mu zannediyorsun?"
"Elbet korkacaksın"
"Senin gibi vatansızlar korkar"Dediğim ağırına gitmiş olacak ki karnıma tekme attı. Yanıma çöküp saçımla oynamaya başlayınca kafamı hızla çektim. "Üzüleceksin komitan".
Ciddiye almayıp güldüm. Daha sonra ciddileşip "Siktir lan oradan. Bir vatansızdan mı korkacağım?"
Sinirle ayaklandı. Yanındaki adama kürtçe bir şeyler söyledi. Anlamamıştım ama adam gelip ağzımı kapatınca, ağzımı kapatma emri verdiğini anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barut Kokusu
Teen Fiction(Asker Kurgusu) Çocukluk arkadaşı olan Demir ve Beste bir kaza sonucu ayrılmak durumunda kalırlar. Yıllar sonra Demir Kıdemli Üsteğmen, Beste ise Üsteğmen olmuştur. Hayat tekrar onları bir araya getirmiştir, neler olacağını ise zaman gösterecektir. ...