10.Bölüm

715 53 91
                                    

Bölüm Şarkıları
Batuhan Kordel- Son Dans
Teoman-Kupa Kızı ve Sinek Valesi
Leyla The Band- Yokluğunda

Oldukça uzun bir bölüm oldu. Tam tamına 2400 kelime. Aslında ilk defa operasyon yazmanın heyecanı vardı üzerimde. O yüzden hatalar varsa maruz görün lütfen.

İyi Okumalar :)

------------

Kafam allak bullak olmuş ne yapacağımı bilemiyor durumdaydım. Aliye dönüp kafamla Bozo yu gösterdim.

"Şunlara göz kulak ol, geliyorum" diyerek hızla Demirin yanına ilerledim. 

Bir odaya girmiş etrafta volta atarken eliyle ensesini sıvazlıyordu. Siyah saçlarının şekli bozulmuş kahve gözleri ortaya çıkmıştı.

Yanına yaklaşıp kolundan tuttum "Ne yapacağız? Cephane çok az kaldı komutanım" dedim.

Kafasını sallayıp "Sakin olun," dedi kendinden emin şekilde, içinde hiç şüphe yoktu. "Yardım tim falan isteriz."

"Tamam komutanım" diyerek ilerleyecekken durdum. "Bozoyla adam sağlam"

"Tamam ben onun ağzına sıçacağım şimdi" deyip hızla peşimden geldi. Bozonun olduğu odaya hızla daldık.

Demir Bozonun yanına giderken ben Pamirin yanına ilerledim. "Destek tim ve cephane isteyin hemen" 

Kafasını onaylarcasına sallayıp "Emredersiniz komutanım" deyip çantasını yere bıraktı. Telefonu alıp hızla karargahı aradı. 

Bende etrafa bakmaya koyuldum. Uzaktan gelen üç tane araba gördüm, ardından dördüncüsü çıktı.

Hızla bir şeyler yapmamız gerektiğini fark edip Demire baktım. O ise Bozoyu konuşturmaya çalışıyordu.

"Komutanım" diye seslendim. Bana bakınca da camı gösterdim. Koşar adımlarla yanıma gelip camdan gelen arabalara baktı.

Camın kenarından kolumdan tutup çekti. Daha sonra time dönüp "Tek bir tane bir boşa kurşun atıldığını görmeyeceğim. Yakarım" dedi kendinden emin şekilde.

Biz yerlerimizi alırken Pamir koşarak telefonu getirdi Demire. Telefonu uzatıp "Komutanım size" deyip geri çekildi.

"Kıdemli Üsteğmen Demir Çevik, dinliyorum"

Telefondaki ses Görkeme aitti. "Demir ben Görkem. Destek tim olarak biz geliyoruz. Ama size cephane veremeyiz. Evin içinde idare etmeniz lazım."

"Plan ne?" diye sordu bana bakıyorken.

"Arkalarından geleceğiz, hepsini etkisiz hale getirene kadar durmayacağız. Gerekirse cephane getireceğiz size. Siz elinizdekilerle idare etmeye çalışın. İki dakikaya oradayız"

Demir sanki göreceklermiş gibi kafa salladı. "Evin etrafını sardılar" dedi camdan gizlice bakarken. "Dikkat edin"

"Sizde"

Yan yana gelseler birbirlerini boğacak olan adamlar bu şekilde normal konuşmaları göz yaşartıyordu. Demir iki büklüm şekilde camdan bakarken kolumdan tuttu.

Topraklarını yeşillerime dikip konuşmaya başladı. "Siz Berfinle adamları alıp arkada camsız bir oda vardı ona gidin. Zaten bağladı çocuklar, taşkınlık çıkartamazlar. Sorun çı-" derken sözünü böldüm.

"Sorun çıkarsa ayaklarına" dedim tamamlarcasına. Aferin dercesine kafa salladı. Yanağımı okşayıp geri çekilip ayaklandı. "Dikkat edin" dedi.

Barut KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin