1

149 7 12
                                    

16 nisan - 67.2kg
OMAD yapmayi deneyecektim ama arkadaslarla iki top gelato yedim.
Aksam az bi porsiyon tavuk kanat pilav yedim.

13.8k adim attim.

17 nisan - 66.6kg
Kahvalti ve ogle yemegi yemedim. Tek aksam yemegi yiyecektim ama binge eating basladi 4 muz yedim. Erkek arkadasimla disariya ciktik burger kingde sade sundae yedim 100 kusur kaloriydi. Aksam yemegi karnabahardi.

13.7k adim attim.

18 nisan - 66.35kg
Kahvalti ve ogle yemegi yemedim.
Aksam yemegi
3 kofte = 200kalori
1 muz = 105
1 nescafe = 81
1000 kaloriyi asmadan gunu tamamladik.

Bugun tum gun uyudum, 5 gibi uyanip ac karna tartiya ciktigimda 65.95 gosterdi. Umarim dogrudur artik 65i gormek istiyorum.

15k adım attım, 520 kalori yaktık.

Bu pazar (21 Nisan) erkek arkadaşımla buluşacağız. O yüzden pazara kadar sağlam bi kilo vermek istiyorum, 64ü görürsem efsane olur ama 65.5kg e falan da çok şikayet etmem. Ben yine de bol bir şey giyeceğim ne olur ne olmaz.

Önümüzdeki hafta da sağlam diyete devam edip 62yi zorlamaya çalışacağım ama sonrasında komite haftası yaklaşıyor. Bol çalışmam gerekecek diyet temposu azalabilir.

Bu fotoda aşırı tatlı çıkmışız ama onun yanında o kadar chubby durmuşum ki hiçbir yerde paylaşmadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoda aşırı tatlı çıkmışız ama onun yanında o kadar chubby durmuşum ki hiçbir yerde paylaşmadım. Ben "hot gf" olmak istiyorum, çevresindekiler bizi gördüğünde "kız arkadaşı ne güzelmiş, şanslı çocuk" desinler istiyorum. Beni arkadaşlarıyla tanıştırmak istiyor ama ben incecik olmadan tanışmak istemiyorum. 58-60kg olmadan bi bahane bulup erteleyeceğim.

Aynı şeyi başarı konusunda da istiyorum. İkimiz de tıp okuyoruz ama ben sınıfta 2.yim şu an, son iki sınav kaldı bunlarda depar atıp sınıfta 1.olmak istiyorum.

Hepsini başaracağım inanıyorum.

Kilo Verme Günlüğüm ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin