14

17 0 1
                                    

7 Agustos (62.80)

Kahvalti: +220kcal
• 2 yumurta (150kcal)
• 5 yesil zeytin (30 kcal)
• 20 gr suzme peynir (40kcal)

Ara ogun: +268kcal
•misir patlagi x2
•2 top dondurma (208)

Aksam yemegi +435kcal
•5 kofte (245kcal)
•2 kasik pilav (60kcal)
• salata (~40kcal)
•dibek kahve (90kcal)

Total : ~1k kcal

Egzersiz
•growithjo -250kcal
•8k adim -304kcal

Total : -554

Guzel beslendim bugun, gercekten doydugumu hissettim hem kahvaltida hem aksam yemeginde. Ayrica misir patlagi, dibek kahvesi ve dondurma gibi ekstra seyler de vardi. Biraz pisman degilim dersem yalan olur. Onlar yuzunden daha fazla hareket etmeye zorladim kendimi. Adim sayim 13k ya ciksa daha iyi olacak. Kiloma gore tam 13k adimda net 500 kalori yakmis oluyorum. Yarin hedef 13k. Ve bayadir tuvalete cikamiyordum bugun sonunda ciktim umarim tartiya yansir ama her gun tartiya cikma bagimliligimi yenmek icin tartiyi 2 gunde bire dusurmeye karar verdim (zamanla azaltacagim) yani kiloma 9 Agustosta bakacagim.

-------

8 Agustos (-)

Kahvalti:
•Frigola (180 kcal)
•5 zeytin

Aksam yemegi:

Egzersiz: 8k+ adimEv isi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Egzersiz:
8k+ adim
Ev isi

Aksam yemeginde diyetimi inanilmaz bozdum (yine boyfriend ile) basta cok pisman oldum 62yi yeni gormusken yine kaciracagim diye ama sonra ev tasima isi cikti. Aksam 10dan gece 4e kadar evi dip bucak temizledim ve bir evden digerine esya tasidim abimle gercekten belim kirildi. Umarim yeterli kaloriyi yakmisimdir. Yakmadiysam da yediklerim guc kuvvet verdi is yapabildim sorun yok.

Benim direnc kilom 63 zaten. 62ye bi inebilirsem sorun kalmayacak. Ayrica PKOSum var ve vucut yapim balik etli olmaya daha meyilli. Dogum kontrol haplarina baslayacagim artik.

-------

9 Agustos (63.35)

Gece 4 civari : +200
•1 armut (150kcal)
•6-7 zeytin (50kcal)

13.30 civari +100
•1 top kakaolu dondurma (100kcal)

Yedigim en ufak bir sey tartiya o kadar hizli yansiyor ki. Ama egzersizler, tuvalete cikma, terleme asla yansimiyor.

63lerden kesin bir sekilde kurtulana kadar bana rahat yok. Haftalardir 63-62.80 arasi gezip duruyorum. Hizli kilo vereyim dedim 3 haftadir 1 kilo veremedim rezillik gercekten. Gerekirse sevgilime de bi bahane uyduracagim 62.5 ve asagisini birden cok sefer gorene dek bulusmayacagim yeter. Surekli diyete uyuyorum uyuyorum sonra bir engel cikiyor gibi oluyor biktim artik. Zar zor verdigim kilolari tek gunde almaktan yoruldum.

Gun icinde uyuyup aksam 9 gibi uyandim uyandigimda tartida 62.7 diyordu. Ac kalmamak icin aksam yemegi olarak yumurta salatasi ve zeytin yedim.

Aksam yemegi: +200
Yumurta salatasi (170kcal)
5 zeytin (30kcal)

Total : +500kcal

2.7k adim -112kcal

Kilo Verme Günlüğüm ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin