6 (diyet yok)

77 4 18
                                    

27 Nisan - 65.55
Kilom istikrarli olarak tartida daha fazla gozukuyor ama artik takilmiyorum. Sinava kadar boyle olacak mecbur. Ozellikle su 3 gun diyeti komple birakacagim cunku bu 3 gunde tum konulari bitirmeyi dusunuyorum.

Kahvalti:
Meyve suyu = 85 kalori
Pogaca = 180 kalori
Ac bitir yarisi = 56 kalori

Ogle: wanted cikolata 100 kusur kalori

Aksam:
Sr doner medium menu = 800-1000 falan herhalde
Milkshake buyuk boy 400-500 vardir
Baya cekirdek kac kalori bilmiyorum cidden.  300 vardir.

Total: 1.8-1.9k kalori
Adim sayisi 7k

Baya bozdum diyeti. Bi de body giymistim, metroda falan bana bakan erkeklerin hepsi once yuzume bakiyor sonra bakislari gobegime kayiyor gibi hissettim.

Ondan erkek arkadasim kutuphanede yanima gelince kabanimi giydim. Ben calisirken yanimda oturdu kapali alanda kabanin icinde pistim. Sen yazin sicaginda ne yapacaksin diyor. O da farkinda gobegimi saklamaya calistigimin.

Bende cok bariz body dysmorphia var, zaten cok begenmiyorum bedenimi, ten rengimi falan bir de yagli kilolu durmak iyice nefret ettiriyor. Cok buyuk ikilemdeyim, hem baya calisip sinavimdan yuksek almak istiyorum hem de bir an once kabul edilebilir bir kiloya inmek istiyorum. Hayat kalitemi cok etkiliyor cunku, aburcubur yeyip asiri sekerli kahveleri dikmeden de calisabilmeyi ogrenmeliyim.

Sali itibariyle oyle yapacagim. Aksama kadar hicbir sey yemem veya 1-2 yumurta yerim, aksam yemek yeyip dersimi calisirim.

Eve gelip tok karna tartiya cikinca 66 kusur bir sey gorunce o kadar uzuldum ki. Diyete tekrar adamakilli baslayana kadar 64u tekrar gormeyecegim muhtemelen:/ Oysa 63 yolda gibiydi.

Edit: sey farkindaligi olustu haziranda biz ikimiz de memlekete gidene kadar illa ki defalarca gorusecegiz, bu sure zarfinda gobegimi komple dumduz yapmam mumkun degil, alelacele kilo vermek yerine sectigim giysilerle gobegimi saklamak daha mantikli olacak.

________

28 Nisan - 65.25
Tuvalete ciktiktan sonra bu kiloyu gordum. Kesin olarak 65'e gecis yaptik gibi duruyor ama en azindan 65in baslari. Yine binge eating yapmazsam diyete geri dondugumde 64e inisim kolay olacak. O yuzden kilomu korumaliyim.

Kahvalti:
Bol peynirli omlet 300-400
Obsesso karamelli 115

Ogle:
Biscolata 427 kalori

Aksam:
1 orta boy dominos pizza
2 bardak zero kola
Obsesso karamelli

Yine asiri yedik. Bunu kesmem gerek. Ders de calisamadim. 2.5 saat anca etti ders. Asla degmedi diyeti bozmama.

Diyeti hunharca bozmanin ders calismama en ufak bir katkisi yok onu gormus olduk.

__________

29 Nisan - 65.5kg

Kahvalti: 377 kalori
Meyve suyu = 85 kalori
Pogaca = 180 kalori
Ac bitir = 112 kalori

Ogle =
Misir patlagi cipsi

Aksam =
makarna
3 muz
Cikolata
Cekirdek, kola

Bugun erkek arkadasim beni kucagina aldi. Hep alma beni tasiyamazsin kilo vereyim oyle kaldir belin agriyacak diyordum, cidden kaldiracagina ihtimal vermemistim. Gorundugumden daha gucluyum kaldiririm dedi. Gercekten de kaldirdi   30sn falan ama nefes nefese kaldi. Her istediginde beni kaldirip dakikalarca kucaginda tutabilmesi icin kilo verecegim. Kafaya koydum. Yarin diyete geri donuyoruz.

Extreme olmayacak kendimi yine ac birakmayacagim ama en azindan abur cuburu kesecegim.

_______

Dun erkek arkadasim soyle bir post atmis, gecen gun de sen kollarini yagli bulabilirsin ama ben tatli buluyorum ben takilmam boyle seylere ac birakma kendini falan diyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dun erkek arkadasim soyle bir post atmis, gecen gun de sen kollarini yagli bulabilirsin ama ben tatli buluyorum ben takilmam boyle seylere ac birakma kendini falan diyordu. Boyle green flag birini buldugum icin cok mutluyum.

Komitem 10 mayista. Bugun 1 mayis. Komiteye kadar cok abartmamak kaydiyla diyeti birakacagim. Komiteden sonra tam gaz donecegim diyete. Hatta OMAD yapacagim.

Kilom da en son baktigimda 65.95ti. Bi cuval inciri batiracagim ama yapacak bir sey yok:/ umarim yine 67-68e cikmaz

Kilo Verme Günlüğüm ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin