5

76 6 9
                                    

25 Nisan - 64.55

Bugun muhtemelen dun gordugum kiloyu ilk kez gormem gerekiyordu aksam beste ac karna tartiya cikinca coktan gormus oldum ondan cok bi etkisi olmadi. Neyse simdiden incelmis hissediyorum.

64kg halimden bi foto:

Simdiden fizigimi seviyorum acikcasi kivrimli olmam guzel ama giymek istedigim pantolonlar bana olmuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Simdiden fizigimi seviyorum acikcasi kivrimli olmam guzel ama giymek istedigim pantolonlar bana olmuyor. Bacagimdan gecse kalcamdan gobegimden gecmiyor. Gobegim yuzunden istedigim dar bluzlari giyemiyorum. O yuzden min 10 kilo vermem sart.

Aslinda sinava 2 hafta kala diyeti salicam demistim ama dersler hala bitmediginden uniye geldim. Ders calismadigim sure zarfi boyunca kendimi ac birakmakta sakinca gormuyorum o yuzden kahvalti yapmadim.

Ogle arasi 1 saat ders calisabilmek icin bulabildigim en az kalorili seyi yedim: topkek, 500ml su.

Kahvalti: 0

Ogle:
Topkek = 146
Kahve = 60

Aksam iki tabak ev yemegi yedim. Kac kaloridir hic bilmiyorum. Bi de 3.5ta yedim. Ama bu son ogunum daha yemem. Bol protein bulunca tuketmek istedim. Cunku su an asiri duzeyde calory deficit yapiyorum vucudum yapitaslarini kaybediyor. Yerine ne kadar protein koyarsam o kadar az kas o kadar cok yag kaybederim.

Daha sonra 1 kahve ictim o kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Daha sonra 1 kahve ictim o kadar.

10k adim

---

26 Nisan - 64.85
Kilo alacak bir sey yaptigimi dusunmuyorum, dun uzun zamandan sonra gercek bir yemek yeyince bagirsaklarimin calistigini hissettim ama yine de tuvalete cikamadim, ondan kaynaklandi sanirim.

Neyse bugun de ders calisabilmek icin kahvalti yapmak ve bir seyler icmek zorunda kaldim. Sinav aradan ciktiktan sonra diyete tum hiziyla devam edecegim.

Kahvalti  : 360 kalori
Crax = 196 kalori
Kahve = 81 kalori
Capri sun = 82 kalori

Ogle : 455
Yarim kavun = 255 kalori
1 dilim salamura peynir = ~200 kalori

Simdiden 810 kalori oldu, bugun 1000i asmamam pek mumkun durmuyor. ben sinav haftasi diyet yapamiyorum cidden. Diyetim simdiye kadar boyle iyi giderken simdi sekteye ugramasi beni uzuyor ama yapacak bir sey yok.

Bir de bos kalori almis gibi hissediyorum. Ne sabah yedigim crax tam doyurdu ne oglen yedigim  yedigim kavun peynir tam doyurdu. Bu sekilde yari diyet yari normal beslenmek hem kilo acisindan tatmin etmiyor hem beslenme acisindan. Cok boktan bi durumdayim.

Bugun diyeti saldim ya canim ne cekerse onu yiyecegim porsiyon gozetmeden.

Aksam:
Lavas: 146 kalori
Ayran: 80 kalori
Patlican sogurme: ~200 kalori
Sebzeleri hesaplamaya usendim 100 diyelim.

Kisaca 1000i astik. Baya moralim bozuk, 1-2 saat ders calisabilmek icin kac tane aburcubur yedim. Diyeti bozduguma degmedi.

Edit: sinava kadar tartilmama karari aldim cunku moralimi cok etkiliyor.

yarin gidip ilk is yuksek bel skinny jeans alicam siyah renk. Kurtarici bi parca oluyor. Kilomu ve gobegimi bir sure gizler. Sinava surada hepi topu 2 hafta var zaten. Sonra extreme diyete devam ederiz o zamana kadar diyeti salacagim. Ama yine de yemek gunlugu tutmaya devam edecegim kalori saymadan, binge eating yasanmamasi icin

Kilo Verme Günlüğüm ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin