16 mayis - 64.0kg
Yine 63u goremedik ama sorun yok, onceki diyette dustugum min kilo 64.5 ti onu astigima sevindim. Bir de kiloma hep ac karna 14-15e kadar dayanip oyle bakiyorum ondan her gun azalmis gibi duruyor. Kahvaltiyi direkt atlamis oluyorum.Bugun evde genis capli bir temizlik yapacagim enerji lazim ondan saglam yemek istiyorum.
Sabah: 0
Ogle: 350
Tereyagli peynirli omlet ( 2 yumurtayla) = ~330 kcal
1 domatesAksam:
Popeyes tavuk sandwich = 453kcal
4 nuggets = 92kcal
Buffalo sos = 24kcal______
17 mayis - 63.75
Sonunda 63u gordum 🥳🥳🥳 ilk buyuk hedefime ulastim bundan sonrasi hep beni uzmeyecek tarzda kilolar: 62, 61, 60, 59...Sabah:
Bol peynirli omlet = ~350
1 kucuk muz = 80Ogle:
1 granola bar = 100 kalori
1 iced latte = 200 kaloriAksam:
1,5 kase ispanak corbasi = +300
1 kucuk muz = 801130 tarzi bir sey oldu ama tika basa doydugumu hissettim. Tatmin etti bugun yediklerim.
Bugunu hafiften ozetlemek istiyorum. Bugun omleti baya dolu dolu yaptim doymak icin ama doyurmadi (bundan sonra sebze ilavesi yaparim degisik degisik), bulusmaya vardigimda sekerim dustu herhalde elim ayagim titriyordu hemen granola bar yedim kendime getirdi.
Once erkek arkadasimla arami duzelttim ( cok tatli surprizler hazirlamis <3 ) , sonra birlikte iced latte ictik.
Sonra eve gecip memleketteyken annemin yaptigi en sevdigim corbayi yaptim cok sevdigim icin de bol bol yedim cok doyurucuydu baya iyi oldu. Biraz yagi salcasi bol oldu ilk defa yaptigim icin ozenmek istedim. Normalde kalorisi baya az olan bir corba.
Sonra onceden hep giydigim pantolonlarimdan birini giydim. Onceden beli o kadar dar oluyordu ki gobegimin icinde sikistigini hissedebiliyordum bu sefer kayis gibi kaydi hic sikmadi baya rahattim cok hosuma gitti.
Bugun yurudum de 8-10k adim atmisimdir. Verimli bir gundu.