bölüm|10

4K 128 12
                                    

Bölüm +18 sahneler içeriyor işaret bırakacağım⚠️

Meriç...

Tam üç gündür Paris'teydik, uzun zamandır ilk defa bu kadar rahat, mutlu ve huzurlu olduğumu hissediyordum. Aybars'a ne zaman döneceğimizi sorduğumda bir cevap vermemişti, sanırım hiç gidesi yoktu. Aslında benim de işime geliyordu, keşke hep burada kalma şansımız olsaydı. Yan tarafıma döndüğümde Aybars'ın hala uyuduğunu gördüm, sabaha karşı yattığımız için hala uyanmamıştı. Bir sürü şey almıştı bana istemediğimi söylesem de aldıkça almıştı, boş gelmiştim ama dolu dolu döneceğim kesindi. Onun yanında huzurlu hissediyordum, aklıma ne eski aşk acım ne de yaşadığım şeyler hiç biri gelmiyordu. Beni önemsediğini ve sevdiğini, hem diline döktüğü sözlerle hem de davranışlarıyla fazlasıyla belli ediyordu.

O bana sürekli yakın durup elimi tutup öpse de, ben hala utanıyordum. Yanımdaki kişi Aybars değil de hiç tanımadığım yabancı biri olsa işim daha kolay olurdu sanırım, ama bu kişi o olunca sürekli kaçıyor utanıyordum işte. Yakışıklı yüzüne sürekli öpücükler bırakmak istesem de çekindiğim için yapamıyordum. Hem kocaman cüssesinin hem de sert yüzünün yanında küçük bir çocuk gibi hissediyordum kendimi. Zamanla alışacaktım sanırım, bir gün tüm utanç duygularım yok olacak ve ben ona istediğim gibi dokunabilecektim, henüz çok yeniydi. Elimi yanağına götürüp yavaşça okşadım çıkmaya başlayan sakalları yüzünden çok yakışıklı ve erkeksi görünüyordu. Aklıma düşmeye başlayan pis düşünceler yüzünden yataktan kalkıp banyoya girdim sanırım kendimle ilgilensem iyi olacaktı.

Uzun bir duşun ardından rahatlayarak banyodan çıktım, Aybars uyanmış camın kenarında dikiliyordu. Beni görünce yanıma adımladı. Üzerimde sadece belimdeki havlu vardı, bende utanarak ona adımladım. Yanıma gelir gelmez ellerini belime dolayıp yüzünü boynuma gömdü. Derin nefesler aldığını duyabiliyordum, bu his gerçekten iyi hissettiriyordu. Uzun uzun koklayıp son olarak bir öpücük bıraktıktan sonra yüzüme baktı. Gözleri yüzümün her yerini inceliyordu sanki, belimde duran büyük elleriyse Meriç paşanın her an şahlanması için iyi bir sebepti. Ellerinde ve kollarında kalın damarlar vardı, bakmamaya çalışıyordum çünkü bu görüntü gerçekten çok sexy di.

 Ellerinde ve kollarında kalın damarlar vardı, bakmamaya çalışıyordum çünkü bu görüntü gerçekten çok sexy di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜNAH || BXB || DADDYKİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin