bölüm|12

2.8K 93 9
                                    

+18 başlangıcı. Bittiği yere işaret bırakacağım⚠️

Ellerim ve gözlerim bağlıyken Aybars'ın yatağında çırılçıplak uzanmış halde bekliyordum. Ceza dan kastı olan şeyi anladığımda fazlasıyla heyecanlanırken onun yatağında bu şekilde bekliyor olmak daha şimdiden zevk almama sebep oluyordu, bunu sevmiştim. Tenimden hafif bir ürperti geçerken, göbeğimde hissettiğim dudaklar bunun sebebiydi. Elleri belimin iki yanındayken dudakları göbeğime yumuşak öpücükler bırakıyordu. Kasıklarıma kadar inip oradan tekrar yukarıya çıkarken, erkekliğimi dudaklarının arasına alması için yalvarabilirdim fakat bunu yapmak isteyip istemeyeceği hakkında emin değildim. İsterse kendi yapardı zaten.

Sessizliği bozan tek şey onun öpücükleri ve benim sık sık aldığım nefeslerdi. Tenime temas eden dudakları, altında aciz bir şekilde kıvranmama sebep oluyordu.

"Ah~" dudakları hassas göğüs uçlarımda oyalanırken ıslak dilinin verdiği zevk ve nefesinin sıcaklığıyla inlemelerimi tutamıyordum. Göğüslerime dakikalarca işkence etmiş, belirgin köprücük kemiklerime geçmişti. Her santimimi emiyordu sanki, dakikalar sonra bütün bedenimde onun izlerini taşıyacaktım, ve bu beni inanılmaz  heyecanlandırıyordu.

Elleri bedenimin her yerinde gezinirken dudakları boynum da ve çenemde izlerini bırakıyordu fakat dudaklarıma bir türlü uğramayışı beni delirtiyordu.

"Babacığım, lütfen~"

"Lütfen ne?"

"Dudaklarımı öp"

Sıcak nefesi dudaklarıma yaklaşırken heyecanla kasıldım ama, yine dudaklarımı es geçip çenemi öpmüştü. Çok istiyordum öpmek neredeyse ağlayacaktım.

Kasıklarıma damlayan soğuk damlalarla irkilirken, sertleşmekten sızlamaya başlayan erkekliğime dokunan elle dudaklarımı ısırıp bacaklarımı kendime çektim. Aynı soğukluğu dediğimde hissederken parmaklarının kolayca içime kaymasıyla bunun bir çeşit yağ okduğunu anlamıştım. Ama bir gariplik vardı, siktir hem penisim hem de deliğim alev almaya başlamış gibi yanıyordu.

"Aybars~ yanıyor, ne yaptın?"

Ağlamaklı ses tonuyla sorduğum soruya gülerek karşılık verirken parmakları içimde ileri geri haraket ediyordu.

"Daha fazla zevk almanı sağlayacak bir şey bebeğim"

"Ama yanıyor"

"Sadece bekle" dediğinde, neden böyle söylediğini anlamasamda dakikalar sonra hissettiğim zevk yoğunluğuyla kastettiği şeyi anlamıştım. Hem içim hem erkekliğim inanılmaz bir zevkle ateş almış gibiydi. Parmakları içimde sinir bozucu bir yavaşlıkla haraket ederken beni delirtmek daha da muhtaç hale getirmek istediğinin farkındaydım. Başarıyordu ve ben artık zevkten ağlıyordum.

"Babacığım~"

Sessiz kaldığında ağzımdan kaçan hıçkırığa engel olamamıştım ve sonunda gözlerimi açmıştı. Yüzüne muhtaçlıkla ve sinirle bakıyordum. Başta sevdim demiştim değil mi? Şimdi öyle değildi hiç sevmemiştim bu cezayı.

"Bir şey mi söyleyeceksin bebeğim"

"Seni istiyorum, lütfen. Çok ağrıyor"

Parmakları hala içimdeyken dudaklarıma yaklaştığında suzuz kalmış gibi yapıştım dudaklarına. Ellerim bağlı olmasa tırnaklarımı bedenine geçirecektim, bunu yapmak için deliriyordum. Boşalacağımı hissettiğimde erkekliğimde hissettiğim elle Aybars'ın dudaklarına inlemiştim. Boşalmama izin vermiyordu. "Aybars!!"

Adıyla çığlık atar gibi inlediğimde dudaklarını ayırıp gözlerime baktı. Parmaklarıyla gözlerimdeki yaşları sildiğinde hala ağlayasım geliyordu.

GÜNAH || BXB || DADDYKİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin