bölüm|20

1.8K 109 50
                                    

Sakin ve güzel bir sabaha gözlerimi aralayıp uzun uzun gerilerek yan tarafıma döndüm. Aybars yine yatakta yoktu şaşırmamıştım, bir insan neden her sabah erkenden sıcacık yataktan çıkıp spor ve kahvaltı yapar ki. Bu kişi benim ultra yakışıklı sevgilimse yapar, o kaslar nasıl oluyordu değil mimi?

Sırıtarak yataktan kalkarken kalçamdaki acıyla sesli bir inleme bıraktım, vurduğu yer acıyordu. O an vurduğunda canım yanmıştı ama sonra sıcak dudakları ve zevk... Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayarak odadadan çıktım ve alt kata indim. Aybars kahvaltı masasında değildi, spor salonuna doğru ilerlemeye başladım kesin oradaydı.

Spor salonuna geldiğimde çıplak üst nedeniyle spor yapan sevgilimi gördüğümde ağzımın sularını toplayıp yanına yaklaştım. Bu kadar sexy oluşu gerçek miydi?

"Sevgilim, günaydın"

"Günaydin bebeğim" Diyerek yanıma gelip çok yaklaşmadan saçlarıma bir öpücük bıraktı. Hemen aramızdaki mesafeyi kapatarak kollarımı beline dolayıp göğsüne yaslandım.

"Terledim bebeğim, rahatsız olacaksın"

"Olmam" Diyerek daha sıkı sarıldığımda o da bana sarılıp saçlarıma arka arkaya öpücükler bıraktı.

"Hani bana kas yapacaktık Aybars"

"Benim bebeğim bu haliyle daha güzel"

"Gerçek mi? Çok zayıfım ama"

"Bence çok zayıf değilsin, incecik belin beni delirtiyor ve dolgun kalçaların"

Söyledikleriyle utanıp yüzümü göğsüne sakladım. Ondan beğenildiğime dair sözler duymak çok hoşuma gidiyordu.

"Hadi kahvaltıya, ben kısa bir duş alıp geleceğim"

"Tamam sevgilim"

Kahvaltı için masaya oturduğumda iştahla dudaklarımı yaladım. Yiyip yiyip kilo almayan bedenim işte şimdi işe yarayacaktı. Tabağıma her şeyden doldurup yemeye başladım, bir kaç dakika sonra da Aybars gelmişti.

"Afiyet olsun güzelim"

"Çok açtım, seni bekleyemedim"

"Sorun değil bebeğim, devam et"

"Bu gün ne yapacağız Aybars, hep evde mi duracağız?"

"Benim biraz işim var, dışarıya çıkacağım. Sen evde duracaksın"

"Off tamam, ne zaman gideceğiz Paris'e"

"Bununla ilgili ayarlamaları yapmak için çıkıyorum zaten"

"Tamam sevgilim, ama çabuk gel"

"İşim biter bitmez döneceğim, uslu bir çocuk ol ve beni bekle"

"Tamam sevgilim"

Sevgilime şirin şirin gülümserken kapı çaldığında kimin geldiğini görebilmek için merakla baktım. Gelen, son zamanlarda ne hikmetse bizim evden çıkmayan Melih'ti.

"Afiyet olsun"

"Hoş geldin kanka, kahvaltı yaptın mı gel"

"Yapmadım valla, buradan geçiyordum da-"

"Sen de ne hikmetse hep buralardan geçiyorsun kanka"

"Bak valla gelmem bir daha, ne zaman gelsem kovmaktan beter ediyorsun"

"Dur lan dur takılıyorum, hadi kahvaltını yap sonra odama çıkarız"

Uzun süren kahvaltı faslı sonrası  Aybars evden ayrılırken biz de odama gelmiştik. Aybars'ın isteği üzerine bir süre daha okula gitmeyecektim, belki de artık Paris'te devam ederdim.

GÜNAH || BXB || DADDYKİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin