bölüm|19

2.1K 107 21
                                    

Merdivenlerden inip beni bekleyen Melih'in yanına yaklaştım.

"Melih, hayırdır? Habersiz gelmezdin sen hiç"

"Buralardan geçiyordum, uğrayayım dedim. İstersen gideyim"

"Yok lan, öyle demek istemedim. Gel salona geçelim"

Bir kaç adım atıp arkama baktığımda Melih'in hala dikildiğini gördüm, çatık kaşlarla bir yere bakıyordu. Bakışlarını takip ettiğimde, Eric'in evde çalışan bir kızla koyu bir sohbet içinde olduğunu gördüm. Tekrar Melih'e döndüğümde kaşları daha da çatılmış dudağını kemiriyordu, sırıttım. Abayı yakmıştı mal, inkar etsindi.

Sinsi bir şekilde yanına adımlayıp, kulağına yaklaştım. Eh birazcık dürtmekten zarar gelmezdi.

"İsmi Asya, mutfakta çalışıyor. Aldığım duyumlara göre uzun zamandır Eric'ten hoşlanıyormuş. Yani tabi ben sadece duydum gözümle görmedim"

"Bana ne Meriç!"

"Tabi canım sana ne, sen ondan hoşlanmıyorsun ne de olsa."

"Öyle."

"Mal!"

"Ne oluyor lan, ne mallık yaptım şimdi"

"Basbaya aşıksın adama, eğer bu mallıkla devam edersen kaparlar, sende Eric'in kasları yerine avucunu yalarsın benden demesi"

"Pis pis konuşma, sikerim ha!"

"Valla ben uyardım kanka, gerisi sana kalmış"

"Eric?"

"Lan amına koyayım senin, ne diye çağırıyon"

"Buyrun Meriç bey"

"Biz Melih'le odama çıkıyoruz. Bize cips içecek falan getirir misin?"

"Hemen hazırlatıyorum efendim"

Melih'le birlikte odamın önüne geldiğimizde ona döndüm, önce yakışıklı sevgilimi öpmem gerekiyordu.

"Sen odaya geç ben hemen geliyorum"

Melih odaya girerken ben de yan taraftaki odaya girdim. Aybars yatakta uzanıyordu. Uzun boyu yüzünden yatağa zor sığıyordu delirecektim artık. Hemen yatağa çıkarak üzerine uzandım.

"Gitti mi arkadaşın?"

"Hayır, odamda beni bekliyor"

"Sen neden buradasın?"

"Seni öpmeye geldim, öpüp gideceğim"

Yüzüne yaklaşıp çenesine bir öpücük bırakarak dudaklarımın arasına alıp emdim. Dudaklarımı sürterek dudaklarına çıktım bu sefer, kalın alt dudağını dudaklarımın arsına aldığımda dudaklarını aralayıp öpüşüme karşılık vermeye başladı. Beni çıldırtan büyük elleri belimi kavradığında iyice yaklaştım dudaklarına, bir süre öptükten sonra hiç istemesemde ayrıldım.

"Melih bekliyor" Dedim dudaklarımı büzerek, yüzüme yaklaşıp hızlı bir öpücük bırakarak, yerimizi değiştirip beni altına aldı. Yüzünü boynuma gömüp derin bir nefes çekerek öpücük bırakıp gözlerime baktı.

"Şimdi git, arkadaşın gidince devam ederiz. Bugün evden çıkmayacağım"

"Off tamam, sen beni bekle en geç bir saate gelirim"

"Tamam bebeğim, hadi git"

Üstümden çekilip yan tarafa geçtiğinde, tekrar yanağına bir öpücük bırakıp hiç istemesemde yataktan kalkıp odadan çıkarak yan odaya geldim. Melih sıkıntıdan patlamış bir şekilde yatağımda oturuyordu.

GÜNAH || BXB || DADDYKİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin