كلاس بر خلاف شش هفته گذشته،ساكت بود و تمام دانش اموزا توي جاي خودشون نشسته بودن و كتاب يا جزوه هاشون رو جلوي روشون باز كرده بودن و تند تند مطالب رو روخواني ميكردن.
هري،همونطور كه نگاهش به صفحه كتابش بود،خودكار زين رو از دستش بيرون كشيد.
زين از روي اعتراض "هووو" كشيد اما هري خونسرد و بي اهميت به زين شروع به نوشتن روي دسته صندليش كرد.
ديزي همونطور كه توي جاش نشسته بود كمر چرخوند و كتابش رو به سمت ليام پرت كرد و غر زد:خفه شو ليام انقد بلند بلند نخون.
ليام با چشماي ريز شده كتاب ديزي رو كه توي بغلش بود برداشت و كتاب رو مثل خوده دختر با پرت كردن بهش برگردوند و گفت:چته وحشي؟.
ديزي دست گذاشت روي سينه ش كه كتاب محكم بهش خورده بود و گفت:بلند بلند كه ميخوني همچيز فقط ميره توي حافظه كوتاه مدت و يادت نميمونه.
ليام شونه بالا انداخت و دوباره روي كتابش خم شد و با صدايي بم شده بر اثر خم شدن و فضاي كم بين كتاب و خودش،گفت:برام فعلا نمره كامل گرفتن توي اين امتحان مهمه.
زين سقلمه اي به ليام زد و گفت:بخون لي.
ديزي چشماش رو توي حدقه چرخوند و در حالي كه پوف ميكشيد برگشت و كتابش رو باز كرد و نگاهش رو به هري كه زير طاقچه نشسته بود و به شوفاژ تكيه زده بود داد.
ديزي:باز كه اومدي اين پايين نشستي!هري؛زمين سرده يخ ميكني.
هري سر بلند كرد و پشت سرش رو به شوفاژ تكيه داد و گفت:نميتونم بالا بشينم و درس بخونم هم توي چشم بقيه ام و هم صداي ليام نميذاره متوجه بشم اينا رو.
ديزي متفكر سر تكون داد و دسته صندليش رو بلند كرد و كتابش رو توي بغل هري انداخت و بعد خودش هم به شوفاژ تكيه زد و زانوهاش رو توي بغلش گرفت و هري كتابش رو بهش برگردوند.
ديزي با لبخند ازش تشكر كرد و به خوندن مطالب با چشم ادامه داد.
نايل روي صندلي ديزي به سمتشون نيم خيز شد و كتابش رو جلوي صورت ديزي گرفت و گفت:اين فصل هم گفته مياد؟!.
ديزي نيم نگاهي به كتاب نايل كرد و گفت:تا نصفش مياد،بقيه ش رو هنوز درس نداده.
هري كه صفحه هاي كتابش رو الكي ورق ميزد به ساعتش نگاهي كرد و گفت:چرا داداشت نيومد؟!.
ديزي شونه بالا انداخت و گفت:چميدونم،اصلا هرچي دير تر بياد ميشه بيشتر مرور كرد.
_اره وقت هم كم مياري.
هري گفت و خم شد و دست دراز كرد و كيفش رو جلو كشيد و بسته بيسكوئيت كه شكل ماهي داشت رو بيرون اورد و قبل از اينكه بازش كنه،چفت در كه گير بود و لولا ي در كه هيچوقت روغن نميزدنش با صداي "قيژ" باز شد.
YOU ARE READING
Boy In The Basement [L.S]
Mystery / Thriller𝐓𝐇𝐑𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑 || - و حالا وجودهایمان بار دیگر با هم درآمیخته ميشوند تا قربانياي به ثمر رسد. من، در سایههاي زیرزمین تماشایت ميکنم!. وارنينگ : خشونت - سوءاستفاده جنسي - حبس . Mpreg --- 1 #Mpreg 1 #intersex 1 #Friend 1 #Alone 1 #Niallhoran 1 #L...