+ ٤٧ vote
+ ٣٥٠ comment
و اينكه شرط كامنت در كنار ووت ميدونيد كه خيلي برام مهمه پس دست به دست هم بديد.
ᨒمرد ماشين رو كنار خيابون پارك كرد و بعد از خاموش كردنش به خودش توي ايينه وسط ماشين نگاه كرد و چند تار مويي كه توي پيشونيش ريخته بود رو به عقب هدايت كرد و از ماشين پياده شد.
به ارامي توي پياده رو قدم ميگذاشت طوري كه انگار تمام دنيا رو وقت داره!.
با رسيدن به مغازه موردنظر و خوندن تابلوي بالاي سرش، دستش رو از توي جيب اوركتش بيرون اورد و درب شيشه اي رو هل داد و باعث به صدا دراومدن زنگوله بالاي در شد.
نفس عميقي كشيد و هواي خنك و تازه گلفروشي رو وارد ريه هاش كرد؛ ريه هايي كه با سيگار كشيدن مكرر خسته شون كرده بود.
- خوش اومديد اقا.
با شنيدن صداي دختر، نگاهش رو از روي گل هاي كوچك و بزرگ برداشت و به چشم هاي قهوه اي رنگش نگاه كرد.
دختر، جفت دست هاش رو روي ميز پيشخوان گذاشت و فشاري بهشون اورد.
لويي همون طور كه راه سنگ چين شده تا پيشخوان رو ميرفت، چندتا شاخه گل رز زرد و سفيد رنگ رو بي توجه به تيغ هايي كه داشت، برداشت و توي دستش گرفت.
دختر سريعا جلو اومد و گل ها رو از لويي گرفت: براتون بپيچمشون؟!
لويي به تگ اسم روي سينه دختر نگاه كرد و بعد به چشماش خيره شد: ممنون ميشم خانمِ لايزا.
- ساده بپيچمش يا چيز خاصي مدنظرتونه؟..
لويي خم شد و گلدون قرمز رنگي كه برگ هاي شمشير مانندي داشت رو برداشت: ساده لطفا.
- حتما!.
دختر كه دور شد، لويي كمي ديگه توي گلفروشي گشت و بعد به سمت صندوق رفت و گلدون توي دستش رو روي پيشخوان گذاشت.
- اينم برام حساب كنيد.
دختر درحالي كه پاپيوني دور طلق گل ها ميبست به گلدون نگاه كرد: بله اقا.
با باز شدن دوباره درب شيشه اي گلفروشي، اين بار نگاه لويي و لايزا به سمتش چرخيدن.
ديدن اون فرد اشنا براي لويي باعث ميشد استرسي بي دليلي بگيره.
- اقاي هاردي!.
- سلام لايزا.
مردي كه جلوي لويي بود، هيچ وجه شبيه اون مردي نبود كه اون روز به مطبش اومد و ازش براي هري كمك خواسته بود!
زير چشم هاش گود افتاده و سياه شده بود و موهاش حالت قبل رو نداشت و بيش از حد ژوليده بود.
لويي بي مهابا جلو رفت و براي هم دردي، جف رو در اغوش كشيد.
جف شوكه شده از اغوش نا اشناي لويي فورا عقب كشيد: من شما رو ميشناسم؟!
YOU ARE READING
Boy In The Basement [L.S]
Mystery / Thriller𝐓𝐇𝐑𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑 || - و حالا وجودهایمان بار دیگر با هم درآمیخته ميشوند تا قربانياي به ثمر رسد. من، در سایههاي زیرزمین تماشایت ميکنم!. وارنينگ : خشونت - سوءاستفاده جنسي - حبس . Mpreg --- 1 #Mpreg 1 #intersex 1 #Friend 1 #Alone 1 #Niallhoran 1 #L...