Ben Eylül Her zaman olduğum yerde olmak isterdim ama o sırada üzgün bir şekilde gözümden yaşlar süzülüyordu. Ama bu gece yarısında yalnız değildim peşimde babamın adamları vardı ne alaka diye sorarım kendi kendime ama tek amacım hava almaktı paketimden sigaramı çıkarıp yakmıştım bu bitene kadar vaktim vardı babamın ve abimin işkencelerine maruz kalacaktım her zamanki gibi babamın işkencesine kendi kendime konuşup avutuyordum bu da benim sınavımdı annem öldüğünden beri abim ve babam çok sinirliydi sigaramın son damlasına gelmiştim yere atıp üstüne basmıştım abimin koruması olan bekir'e el kaldırmıştım.
Bekir - Geldim hanımefendi buyurun
Gidelim olur mu kapıyı benim için açıp binmiştim bacak bacak üstüne atmıştım bekir bana az bir şey göz devirmişti sonra pencereye bakmaya devam etmişti. Bekir sevgilin hiç oldu mu ya da sevdiğin
Bekir - Olmadı hanım efendi
Şöför eve sürme biraz takılalım bekir ne olacak günün sonunda zaten şiddet görecek olan bendim her şeyin sonunda olacak şey belliydi en azından biraz eğlenip öyle mutluluğumu geçireyim işte söz bulamıyorum bazen keşke annem yanımda olsaydı. Lüks bir restorana gitmiştik bekir rahat olabilirsin benim karşımda ben bir et ve şarap alıyım sen ne istersin.
Bekir - Viski ve et alıyım bende yalnız fazla geç kalmasak iyi edersiniz şahsen ben geç kalmak istemem Şamil bey bu konu da çok hassastır.
O şamil bey dediğin benim babam tamam mı ve bir şey söyleyim umrumda değil ne derse desinler yüzleşecek olan benim tamam mı o yüzden biraz keyiflenelim dayak yiyecek benim ne de olsa.
Bekir - Yani siz bilirsiniz efendim
Etimi yedikten sonra bir şarap daha içmiştim bekir gel seninle bir yere gidelim olur mu.
Bekir - Lütfen sınırı fazla zorlamayalım eve gidelim lütfen
Olmaz ben ne istersem o olacak ve bugün ben rahatlamak istiyorum sen şu an babamı ya da anime kulak asma sakın ilk defa böyle dışarıya çıkıyorum ve bir erkekle hiç böyle takılmadım elinden tutmuştum evet biraz da kafam kırıktı.
Bekir - Elini çekmek durumunda kalacağım tamam o zaman bir yere gidebiliriz ondan sonra ev
Tamam sağol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...