18.Sayfa

0 0 0
                                    

Sende iş adamısın holdinge gidiyorsun toplantı

Ömer - Ben abimle ortak iş yapar mıyım sadece bu kötü işlerde pay bölüştürerek yapıyoruz onunla aynı holdinge sahip değiliz sikerim onun yapacağı işi bak şunu söyleyim sana holding parası ile bu işin parasını ayrı tutarım bana bak güzel oldun ayna da bak kendine o maske biraz dursun

Yanıyor yüzüm

Ömer - Olacak o ben derim çıkartırsın

Bu eşyalar bende yok sende nasıl var içeriden "sevgilimden kaldı" sesi gelmişti bende beklemiştim. Off yüzüm yanıyor telefonuma bakmıştım bekir den mesaj vardı bakmıştım.

"Gitmeseydin büyük vurgun yapacaktım ama gittin seni bulduğum yerde vurmazsam bana da bekir demesinler bu alemde"

Ömer in dedikleri doğru çıkmıştı kapıyı kapatıp perdeyi çekmiştim üstümü giyinip bornozu asmıştım saçımı kurutup lastikle bağlamıştım.

Ömer - Gel soyalım ne oldu sana gözün açılmış neyden korktun ki sen

Bak mesaj atmış dediğin çıktı ne yapacağım şimdi ben.

Ömer - Hmm yani hiç bir şey yapmayacaksın oturup bekleyeceğiz misafirimizi o zamana kadar hatta ben alışverişe gideyim sen kal burada istediğin bir şey.

Bana kitap alır mısın

Ömer - Tamam ben alırım ne yapalım akşama yemeğe aklında ne var

Mercimek çorbası rus salatası normal salata fırında tavuk çayın yanına şeker pare tatlısı el yapımı olacak ben yaparım yani onları al.

Ömer - Ne alayım üzgünüm

Off ömer ben yazarım sende alırsın markalar aynı olmalı haberin olsun.

Ömer - Peki Eylül annemin seni görmesini isterdim senin gibi birisini gelin olarak görmek neyse ya ben ne diyorum birden içlendim off

Düşecekken tutmuştum tamam gel otur gel başını omzuma koymuştu

Ömer - Sevgilim beni aldattı baban benim annemin canımı aldı kuzenimi eşi öldürdü ben tabi ki canlı canlı gömdüm onu yaptığı için ya ben acımasız değilim aslında sadece yanlış kişiye itaat ediyormuşum abimle bu anlaşmayı bozamam kan davasına dönüşür beni kurşuna dizer.

Bu yüzden mi sevgilin yok aldatma korkusu var abinden korkuyorsun anlaşıldı şimdi sen kendin ol bak ben kendim olamadım senelerce işkence gördüm ilk tatilimde abim tarafından tecavüze uğradım o gün dışarıya zor çıktım havuza zor girdim yani herkesin içinde çapası var işte bu da senin ki.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin