Tamam anlaşıldı bak şöyle yapalım şimdi misafirlerimiz gelmek üzere onları bir güzel ağırlayalım tamam mı sonra konuşalım bu konuyu. Zil çaldı bak sen açsana bende çapa yaptı şimdi de babam gelirse.
Ömer - Güldürme beni geliyorum kapıyı açmıştım hoşgeldiniz buyurun.
Çay vaktine kadar ağırlamıştık gayet iyi niyetli insanlardı yani bana göre kahveye kalsaydınız kahve yapsaydım.
"Sağolun"
Pekala iyi geceler ömer abini boş ver de sen şimdi benim olayı ne yapacaksın ne yapacağız onu düşünmeliyiz.
Ömer - Off abime de onunda var ya ben gidiyorum gelirim bir saate tamam mı abimin yanına gidiyorum her an herşey olabilir ama bunu da ön gör ya da seni yalnız bırakmak istemiyorum babanın işi belli olmaz gel benimle.
Arabaya binmiştik çok uzun bir yoldu sigaramı tablaya basmıştım. Mekana girmiştik
Ömer - Sen burada kal
Dikkat et
Ömer - Abi sen ne yaptığını zannediyorsun lan
Polat - Doğru olanı ben madde işi yapıyorum tüm pislik işler bende sen ise holding de daha debelen dur ben parayı bulmaya kazanmaya devam ediyorum bu yüzden nişanlımla beraber dubai de düğün yapacağız maldivlerde balayı artık gerisini sen düşün senin neyin var yatın evin araban yalın yok kiralama şirketi ile bu devran yürümez.
Ömer - Neden olmasın senin gibi karı satmıyorum en azından
Polat - 32 milyon dolar borcu olan benim o kız biliyor mu bu borcu her an gelebilirler haberin olsun borçla şirket açarsan öyle olur
Ömer - Borcu senden aldım lan tanıdıksın ödesen ne oluyor bir tahsilat yapsan bok gibi para kazanıyorsun ne olurdu beraber bir işe girseydik.
Polat - Sen beni de batırırsın be kardeş o yüzden ben yerli pabloyum halledin şunu
Ömer - Üstüme yığınla adam gelirken tabancalarımı çıkartıp hepsini öldürmüştüm.
Hayır hayır ömer
Ömer - Ulan orosbu çocuğu koşarak yakalamaya çalışmıştım kapıdan dışarıya çıkmıştı belinden bıçağı çıkartmıştı.
Polat - Gel bakalım ama bak işi zorlaştırma sen benim dengim değilsin
Ömer - Borca sürükleyen sensin piç kurusu bu para ile kur dedin sonra başıma alacıklıları musallat ettin hadi ondan kurtuldum polisler her gece evime baskın düzenledi beni bitirdin lan sen
Polat - Ne o libidosu yüksek kardeşim her gün başka kızla yattığı için he o kızı neden aldığını da öğrendim Karsu söyledi bana intikam için düğün günü pat ha ha ha emin ol bu benim umrumda değil sen ailenin intikamını alabilirsin ben çoktan babamı yok saydım.
Ömer lütfen diyorum sana bırak bıçağı abinin dediği doğru dengin değil lütfen
Polat - Küçük orosbu doğru söylüyor benim dengim değilsin.
Ben orosbu değilim bıçağı alıp omzundan bıçaklamıştım üstüme adamlar gelecekken ömer beni alıp arabaya bindirmişti hızla gitmiştik. Özür dilerim Ömer anlık oldu üzgünüm.
Ömer - Konuşma peşimizden gelmiyorlar en azından eve gitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...