8.Sayfa

4 0 0
                                    

Ömer - Eylül günaydın da niye ağlıyorsun ne oldu

Saç diplerim acıyor kolum kırk herhalde baksaydınız.

Ömer - İncinmiş güzellik şimdi söyle bakalım benim arabamda ne işin vardı dediklerimi duydun mu asıl önemli konu bu

Lan öldüm öldüm dirildim abim beni kelepçeledi bodruma kitledi soğuk duş aldırıp camı açtılar hastalandım kolum kırılmış daha ne olsun istiyorsun bana o an tokat atmıştı.

Ömer - Bağırma bana ağzına sıçarım şurada az bir şeyimiz insaflı oldu bana öyle davranma iyi mi orospu.

Duş alabilir miyim

Ömer - Al alabiliyorsan tabi ki her tarafın mor ağrıyordur her tarafın hizmetçiyi çağrıyım da o yaptırsın. He dur kapıyı kapatmıştım sen yoksa bize gelen fare misin bilgileri sızan doğruyu söyle.

Sana yemin ediyorum kurtulmak için bindim arabana bilmiyorum seni tam olarak sadece babamın düşmanısın bizim evde ne işin vardı onu bile bilmiyorum ölmemek için kurtuldum kafama sıkmak istersen çek silahı vur beni yeter artık acı çektiğim elinden tutup ağlamaya başlamıştım.

Ömer - Kalk bakalım gir koluma tuvaletin kapağını indirmiştim otur oraya bekle beni

Onu beklemiştim vücudumu açıp bakmıştım her tarafım çizikti dün neler olduğunu hatırlamıyordum bile üstümü zorda olsa giyinmiştim.

Ömer - Uzat kolunu poşeti geçirelim alçı su almasın he lastikle tamam kalk ayağa

Beni soymuştu dokunma bana lütfen yeterrr

Ömer - Kızım bağırma duş aldıracağım seni hizmetçi daha gelmemiş çıkartalım üstünü.

Beni duş aldırıp üstümü kurutmuştu ben şimdi seni anlamadım iyi misin kötü müsün aynadan bana bakıp sırıtmıştı.

Ömer - Ben film çok izlerim bir film de şu sahne vardı dövüş filminde sen ne kadar kötü olursan ol içindeki iyiliği öldüremezsin bu söz hep bana yön vermiştir ben seni giydireyim.

Hayır sakın dokunamazsın bana git ben hallederim ama sağol her şey için.

Ömer - Benimle iş yerine gelmek istiyorsan he dur saçını kurutalım.

Dikkatimi çekti şu makas ne için kuaför müydün.

Ömer - Hayır sen çok safsın kaç yaşındasın lan sen çocukca düşünüyorsun.

Yaşayamadığım şeyi düşünemem 22 yaşındayım şey kötü algılamazsan bir şey söylesem sana babam ile derdin var o belli beni boşuna almadın ne oldu ne dersin var babam ile söyler misin.

Ömer - Üstüne çıkıp boğazını sıkmıştım baban benim canımı aldı tamam mı onunda ben canını alacağım annem onun yüzünden öldü orosbu çocuğu

Ne suçum var benim gir babamın boğazını sık öhö öhö manyak mısın sen git onunla yüzleş off başım dönmüştü yatağın kenarına tutunmuştum.

Ömer - Ne oldu

Şekerim düştü kan şekerim karnım çok aç ömer beni yatırmıştı uzan bakalım ben hazırlayıp getireyim olur mu sonra gideriz.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin