3.Sayfa

4 0 0
                                    

Can - Kendine hakim ol koçum

Bekir - Tamam abi iyi uykular sana bende içeriye geçip oturmuştum kitaplıktan kitabı çıkarmıştım. Okumaya başlamıştım yarım saat sonra gelmişti

Selam ben geldim saçımı da kuruttum can nerede

Bekir - O uyudu dinlenmek istemiş

Tamam dinlensin kahve mi yapıyım içki içmeyiz değil mi

Bekir - İçmem ben sağol

Pekala mutfağa geçmiştim kahveyi yapıp önüne koymuştum buyur bekir

Bekir - Sağol bu arada baban aradı bırakın o zaman eğlensin dedi yani bende  şaşırdım aslında ama bunu bilmen gerek.

Ne güzel kitap meraklıdı birisiyim hatta bir ara ben kitap yazdım ama laptobu sağolsun abim kırdığı için kayboldu bu yüzden iki gün boyunca ağlamıştım keşke bazı şeylerin geri dönüşü olmuyor.

Bekir - Haklısın olmuyor baban ile ben 15 yaşında tanıştım biliyor musun o zamanlar ben babana kafa tuttum ve bıçağı çektim ona karşı sapladım hatta baban beni bir hafta sonra buldu ve tebrik etti cebime ise o zamanın parası 30 bin tl koydu ilk işim araba almak oldu arabayı nasıl aldım dersem arkadaşım aracılığıla parayı verdim bana arabayı getirdi deli ve hızlı zamanlarım çok kişi kopardım.

Mesela kopardım derken

Bekir - Genellikle zengin ailelerden para aklıyordum mesela düşün senin şirketin var diyelim ben o şirkete hizmetçi olarak giriyorum ve bilgisayara ana bilgisayar

Herşeyi yöneten

Bekir - Aynen ona bu flaşı takıyorum bu flaşın içinde virüs var taktığın an bir dakika eski laptobun var mı

Var lisede kullandığım artık hurdalığa çıktı çok zor oluyor yaptırıp satacağım.

Bekir - Deneyelim mi

Olur deneyelim laptobu açıp önüne koymuştum internete bağlı merak etme. Bir kaç dosyayı anında internette açtığı bir siteden indirmişti.

Bekir - Dosya yüklendi bir kaç dakika bekleyelim sevgilin var mı Eylül

Yok olamadı yani abimden ötürü abim bana çok şey yaşattı yani üvey olduğu için 18 yaşıma girdim abim beni tatile götürdü bodruma ilk tatilim ve bikinimi giydim abim bana farklı bakmaya başladı. Üvey dediğimde babam başka kadından pavyon kadınından üvey abim ortaya çıkıyor işte abim denize girdik havuza girdik yemeği yedik ben odada üstümü giyiniyordum sözde dışarı çıkıp eğleneceğiz ama öyle olmadı bana tecavüz eddi hemde saatlerce bir ses çıkartamadım çok canımı yaktı bağırmaktan boğazım yırtıldı her tarafım kızardı acıdan saçımı çekerek beceriyor. Acılar içinde kıvrandım yani bunun son olacağını umuyordum ama olmadı.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin