4.Sayfa

3 0 0
                                    

Bekir - Vay canına bak bunu bilmiyordum senin gibi tatlı bir kızın bu acıları çekmesi de cabası çok üzüldüm cidden.

Bende her gece üzülüyorum zaten keşke aklı selim yakışıklı ve düzgün bir insan hayatıma girse çünkü artık başı boş gezmekten sıkıldım kesin benim yaşımdaki kızların çocuğu bile vardır.

Bekir - Var zaten benimde aşk hayatım çok karmaşa da hazır konu açılmışken söyleyim nişanlanacaktım normalde ama bir türlü olmadı anlaşamadık.

Hadi be bak buna üzüldüm aslında anlaşılacak bir oğlansın kız var karşında şu anda ben eenin hakkında kötü düşünmüyorum.

Bekir - Ama şimdi sen silah sesine kavga sesine alışmış bir insansın bu konular sana basit gelebilir ama ona çok zor geliyordu baban sürekli beni göreve çağırıyordu.

Görev dediğin benim babam bildiğim kuyumcu patlatma bombalama

Bekir - Aynen silah madde tabi sen diğer türlü bilmiyorsundur

Madde ticareti mi yapıyor babam bak bilmiyordum.

Bekir - Maalesef yapıyor bak biraz daha duralım gidelim.

Olur neden olmasın bekle geliyorum odama geçmiştim ve orada duran siyah renkli geceliğimi giyip rujumu sürmüştüm hadi bakalım bundan etkilenme ben sana yapacağımı biliyorum babama şikayet ederim kafasına sıkar sanki bilmiyorum madde işi olduğunu aptal içeri salona girmiştim. Geldim bekir koltuğa oturup telefona bakıyordum biraz daha durur gideriz.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin