Anlaşıldı ne zaman başlayacak açık arttırma
Koray - 3 saat var daha sevgilin bir şey demezse dolaşalım istersen.
Neden olmasın arabaya tam binerken arkama bakmıştım ama aldırmadan binmiştim. Uzun bir yol gitmiştik burası ne böyle yalı
Koray - Aynen öyle in bakalım güzellik
Eve girmiştim evde çok fazla çalışan vardı ve korumalar elimden tutup odaya götürmüştü.
Koray - Otur koltuğa bak istersen zengin olabilirsin ben madde işi yapıyorum aynı zamanda kaçakçılık istanbulda ve bu yakın çevrede kaçakçılık için sürekli bana gelirler ama bir sorun var bilgisayardan anlayan kimse yok bir olay var onu yapamıyorum.
Ben yazılım öğrendim ne yapmam gerek sen söyle yeter.
Koray - Bak şimdi şöyle bir yazılım keşfettim buraya para aktarabiliyorum ama bu siteye ben güvenemiyorum bu paraları flaşa aktarabilir miyiz.
Tabi ki aktarabilirim bakıyım hmm onu yüklesem içki varsa alabilir miyim.
Koray - Viski mi
Olur sağol hemen hesabına girmiştim 27 milyar vardı ve bundan daha 10 hesap vardı kendi ibanıma girip hesabıma küçük hesabından 1 milyon tl iki sefer aktarmıştım evet yükleniyor yüklendi bildirime bakmıştım bir milyon bir milyon evet iki milyon yes oldu bu iş on hesabı seçip dosyaları hazırlamıştım.
Koray - Hazır mı
Yükleniyor dosya yüklensin hallederiz on hesap neden
Koray - Madde işi yapınca öyle oluyor hepsine yatırım yapacağım bodrumda bir arazi satın almaya hazırlanıyorum.
Hadi be iyimiş he oldu laptop iyi ısındı he fazla kaliteli değil laptobun he aktarılıyor.
Koray - Sana para atıyım mı istersen ver ibanını
Hmm tamam ibanım bu ne kadar atacaksın
Koray - 500 bin atıyım bak ne diyeceğim hmm şimdi flaşta duracak ya kullanmak istediğimde nasıl yapacağım.
Göstereceğim flaşa bile gerek kalmaz flaşın içinde dosya var mı ya da önemli bir belge
Koray - Yok boş içi
Tamam tüm para aktarılmıştı oldu işte bitti keselim al bakalım şu an o paranın içinde ver telefonu şimdi bu siteye giriyorsun flaşta ki para gözüküyor tamam mı çekmek istersen banka hesaplarına bağladım böyle oldu.
Koray - Çok sağol bu bana artık yük oluyordu şimdi banka kartlarını iptal edecek misin
O uygulama kredi ve banka kartı işlevi görüyor merak etme yeter ki uygulamayı silme
Koray - Sağol teşekkürler
Bakıp sırıtmıştım evet işim bitti ne yapalım viskiyi tepeme dikmiştim bir bardak daha doldurmuştu.
Koray - Odama çıkalım ne dersin hem daha çok var olur mu gel benimle.
Peki odaya girmiştim odada tablolar vardı ama bir resim benim dikkatimi çekmişti Koray bu sen şey hayvan mı avlıyordun.
Koray - Eskiden bir anı işte koy onu geri oraya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...