Telefonu küvete atmıştım küvete girmiştim o kadar rahatlamıştım ki hiç çıkmak istemiyordum aradan üç saat geçmişti ve kapı açılmıştı.
Ömer - Lan ne arıyorsun burada
İyi vallaha uğraşıyorum çok güzel ya masajda yapıyor ya çıkmak istemiyorum hiç
Ömer - İyi bari bak sana ne diyeceğim bekir kim lan he söyle bana
Saçıkı çekmişti ya dur lütfen aaa acıtıyorsun ama açıklayacağım
Ömer - Çabuk söyle
Benden hoşlanan bir mal saçımı bırakıp sinirle gitmişti olmaz ama böyle saçımı yavaşça yıkadıktan sonra jakuziden çıkmıştım duş alıp üstümü giyinmiştim. Jakuziden telefonu alıp çöpe atmıştım artık telefonluk hali kalmamıştı yerde sert bir şeyle kırıp öyle çöpe atmıştım kendi odama girecekken yan odadan sesler geliyordu kapıyı aralık açmıştım ömer karsu'yu yatırmış beceriyordu karsu çok ses çıkartıyordu yavaşça kapıyı kapatıp kendi odama geçmiştim ve duvara kulağımı vermiştim. Ömer karsu ile iyi beraber oluyordu bu sesten epey rahatsız olmuştum kitap alıp okumaya başlamıştım aslında okuduğum kitaptı sonu sa ne olacağı belliydi ama insan bir an ümitleniyor doğru insanı bulmak çok zordur bunu deneyerek görebilirdim ama deneyecek vaktim dahi yoktu keşke her şey düzgün olabilseydi.
Kitap okumam bitmişti dolabı açmıştım iç çamaşırı pijama takımları giysiler elbiseler kısa elbiseler herşey mevcuttu üstümü çıkarıp kısa bir mavi elbise giymiştim bedeni bana tam olmuştu çekmeceyi açmıştım küpeler ve bileklikler vardı bende oturup Ömer'i beklemiştim.
Ömer - Ben geldim vay canına kız güzel olmuşsun he kalk ayağa bakalım evet güzel olmuşsun.
Sağol kalçama dokunup sıkmıştı bende elini çekmiştim şey sabah ben odama girerken karsu ile beraberdin onunla her gün mü
Ömer - Bir şey diyeceğim sen herşeye bakmazsan sevinirim he eğer performasımı sevdiysen orası ayrı deneyebiliriz.
Yavaş gel yuh yani çekil önümden saçımı tarayacağım şimdi nereye gideceğiz.
Ömer - Partiye en iyi iş adamları mafya babalarının buluştuğu çok iyi bir yer merak etme efsane bir gece yaşayacaksın. Bu arada daha varken ben sana hikayeyi anlatayım
He evet merakla bekledim zaten ne döndü aranızdaki şey ne
Ömer - Senin baban benim babam ile seneler önce istanbulun ilk esnaflarındalarmış burada zamanla tefeciler dadanmış o zamanlarda iş yok para yokmuş babanın ismi şamil benimki de latif işte latif babam diyor ki senin babana hel ortak işe girelim bende de az para var gel ilki yapalım modifiye dükkanı açalım o zamanlar mahalle de bırak modifiye yi oto yıkama yokmuş ama oto yıkama bahane senin baban şamil bu tefecileri bulup kardeşini kaçırmış kız kardeşini ve onu tepeye çıkarıp bir güzel becermiş tüm paranın acısını çıkarmış işte kızdan bir erkek kardeşin doğuyor aylar sonra hatta bir yıl diyelim 11 ay da sonra geliyor babana bu kız al bu çocuğun diyor ve baban o çocuğu acımasızca büyütüyor ve bilgin ortaya çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...