32.Sayfa

0 0 0
                                    

Ömer - Saçmalık yani bak tamam baban ile benim babam kuruldalar ben fazla ilgilenmiyorum

Karnına vurmuştum dört erkek kuzenim varmış diyorum para bok gibiymiş niye

Ömer - Yeter ulan

Herkes bize bakıyor off ömer ya

"Açık arttırma başlıyor evet önceliğimiz bu vazo bu vazo tamamen altın kaplama ile yapılmıştır açılışımız 500 bin tl lütfen 100 bin olarak ilerleyelim başlıyoruz"

Ömer - Arkadaşlar ben bu vazoyu sevgilime alıyorum bu yüzden 3 Milyon tl diyorum üstünü verene iki katını veririm.

Bilgin - Ha ha uyuşturucu baronunun oğlu ne zamandan beridir açık arttırma yapar oldu.

"Bilgin bey lütfen sakin olun bu bir açık arttırma burada değerli iş insanları ve mafyalar var oladabilir bu bizim için iyi bir durum peyiniz yoksa gürültüyü kesin"

Ömer - Kendin sanki değilsin üvey

Bilgin - Sen ne diyorsun lan piç kurusu

"İkinizi dışarıya alalım arkadaşlar yardımcı olalım gençlere burası dingonun ahırı değil oyun alanı da değil"

Bilgin - İkinizide

Ömer - Sen kimsin lan gavat

Belinden silahı almıştım ömer gel hadi otur allahım yarabbim ya niye böyle fevri çıkışlar yapıyorsun.

Ömer - Haddini bilecek o şerefsiz abin yüzünden ben holding köşelerinde sürünüyorum elde yapacak param yok. Var ama o kadar değil ya zaten kazandığım parayı ben aslında kumarbazım

Ne ya daldan dala atlama istersen

Ömer - Telefonda bir uygulama var o uygulamayı silsem herşey hal olacak ama

Alıyım telefonu lütfen telefonu almıştım kilidi ne bunun parmak izi ile girmişti uygulamayı görmüştüm sil bunu da sil.

Ömer - Ama benim o işlerde olmam gerek ya da önce senin aileni mi halletsek.

Ömer bana bak niye bu kadar kafan karışıyor senin söyle bakalım kafan çok dolu boşalt zihnini yaslan arkana evet açalım şu gömleğini biraz kafasına yavaş yavaş masaj yapıyordum. Takılacak başka şeyler bul mesela ben benimle takıl yarın iş yerine beraber gidelim sana eşlik ederim sohbet ederiz.

Ömer - Neden olmasın hmm çok uykum var uyuştum sanki eve sen sür bende dinleneyim biraz ne dersin.

Neden olmasın hadi kalk bakalım arka tarafa geçip uzanmıştı ve hemen uyumuştu.

Alo koray nasılsın

- Açık arttırmadayım da sevgilin biraz fazla laga luga yaptı amk o ne öyle yok sen kimsin piç falan

Onun adına ben özür diliyorum

- Yarın akşam yemeğe ne dersin

Hmm bakarız ya hani ömer i fazla yalnız bırakmak istemiyorum.

- Sen bilirsin kafana göre cidden iyi geceler

Sana da iyi geceler kapatıp eve sürmüştüm ama hiç uyandırmak istememiştim bende koltuğu arkaya yatırıp uyumuştum.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin