23.Sayfa

0 0 0
                                    

Telefonunu verir misin bende kontör yok yüklemeyi unutmuşsun anlayan arkadaşlarım var cevap verirse bir soru daha bir holding o paraya

Ömer - Üç şirket kuruldu güzellik

Aptalsın sen ya kabul et

Ömer - Olabilir

Alo selam ben Eylül hatırladın mı iyim sen bende iyim çok şükür yok kurtuldum onlardan evet artık öyle şeyler yok bu arada sana bir sorum olacaktı hani biz ikimiz kozmetik sitesine girmiştik hatta fiyatları değiştirmiştik. Sitenin alt yapısına girip bilgileri he öyle miydi bir dakika kağıt kalem tamam. Yapıyorum ben bu arada sen izmir den geldin mi aşkım burada yaşıyorsun evlendin hamilesin oha eee görüşelim o zaman tekne de görüşelim olur mu bol bol sohbet eder iki lafın belini kırarız tamam o zaman görüşürüz sen bu numarayı engelle ben sana ulaşırım bu sevgilimin de pekala görüşürüz.

Ömer - Sen kıskandın değil mi

Alakası yok bir dakika onu yapalım evet bekleyelim he oldu ne yok artık şey

Polat topçu
Ömer topçu
Karsu yaren
Hasan topçu
Ceren tekin

Ömer bunu açıklamanı bekliyorum

Ömer - Dur açıklayacağım

Lan o orospu yüzünden ben sinir krizi geçirdim o lafı duyunca sen ne yaptığını zannediyorsun 5 ortak üç şirket ohh ne güzel bende nasıl geçineyim diye uğraşayım bana bak artık seninle yaşıyorum bunu açıkla yoksa kıyameti koparırım. Ömer - Ama beni dinle polat abi ve hasan abim babamın kara para aklamasını önlemek için ortak girdiler tamam bende ortağım karsu da ortaktı oda cazibesini kullanarak şirketleri patlattı ama ben bu olayların tamamen dışarısındaydım.

Kafam karıştı ömer dur dur ne yani ikisi bir oldu bu şirketlerden para akladılar sende yani Polat abin

Ömer - Bir oyun döndüğünü ben sonradan anladım şirkette dönen paranın gelen çıkanın hesabı yoktu ben neler oluyor dedim babama bir şey değil sen bak işine dedi meğersem polat abime devretmek içinmiş ve beni de ortak etti ve abim bana borç verdi bu şirketi babamdan geçirdi ya abimin zaten borç batağı vardı kıbrısta kazandığı para ile bana bu parayı verdi ve holdingi satın aldım ama polat abim alırken beni ortak etti hasan abim zaten şu an ankara da bir şirketin başında görüşmüyorum onunla pavyonları var adamın şu an hem abimle kavgalıyım hem borcum var yarın toplantılar var ben o holding den yani payım çok az hasan abim ve polat abim 20 alıyorsa ben beş alıyorum sana yemin ediyorum abimin mal varlığı zenginler listesine girdi 2019 senesinde yapamadım.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin