14.Sayfa

0 0 0
                                    

Bunu derken beni unutma lütfen ben artık iyi davranan bir insan istiyorum yalvarıyorum sana.

Ömer - Ben iyi insan olamadım annem öldüğünden beridir babamın ve abimin bana davranışları.

Baban neden yurt dışında özür diliyorum bu konuyu açtığım için ama meraktan soruyorum.

Ömer - Babam burada 345 milyonluk kumar vurgunu yaptı site kurdu biz iyi ki ortak olmadık ben o kadar parayı alsam ne yapacağım ki abim yeni çıktı sayılır 5 sene oldu çıkalı çıktığı an parayla çıktı.

Sen ne iş yapıyorsun yani hapisteyken ne iş yaptın seni öğrenmek tanımak istiyorum kötü bir amacım yok lütfen beni yanlış anlama.

Ömer - Hmm benim işim madde ticareti ve inşaat sektörü her şeyi öğreneceksin

Beni döndürüp öpmüştü teşekkürler dans için yakışıklı koluna girip masaya oturmuştuk babam ile abim yanımıza geliyordu.

Ömer - Sakin ol bir şey olmayacak

Şamil - Kızım merhaba sen neredesin kaç gündür haber falan yok gel hadi gidelim evimize ömer bey

Ömer - Alamazsınız biz aramızda plan kurduk nişanlanacağız bayadır da gizliden görüşüyoruz zaten değil mi Eylül güzelim

Evet sevgilim 5 ay oldu herhalde baba hem artık bana karışamazsın abi sende öyle bay bay.

Şamil - Ömer seninle zaten kötüyüz isteğin üzerine geldim davete icab ettim seni burada kurşuna dizerim siktiğim

Ömer - Sen kime dedin lan onu kafayı gömmüştüm

Polat - Özür dileriz yanlış anlaşılma oldu geçin odaya arkadaşlar ikisini dışarıya alalım.

Ömer - Abi özür dilerim ama

O an tokat yemişti bende masaya tutunuyordum bana iki defa tokat atmıştı yere diz çökmüştüm ve ağlıyordum.

Polat - Ömer hep senin yüzünden neden getirdin ki amk neden he şimdi götürüyorsun bunu eve bırakıyorsun ne boku varsa yesin tamam mı aşık olacaksan sevdalanacaksan bak içerisi kız kaynıyor.

Ömer - Tamam abi gel Eylül düş önüme araba ile boğaza gitmiştik al sigara iç

Özür dilerim benim yüzümden mahvolmuşsun neden böyle oldu bende anlamadın abin bu kadar kızdı.

Ömer - Şimdi göreceksin sen kızmayı

Arabayı hızlandırmıştı yarım saat sonra mezarlığın önüne gelmiştik beni yaka paça kolumdan tutup bir mezarın önüne atmıştı.

Ömer - İyi bak o baban denilen şerefsiz yüzünden ölen annem bu baban vurdurdu tefeciler tepesine çıkınca çocuğu alıp sıktırdı kaseti var lan bende her gece onu izlerim kin tutarım ki o ikisini dar ağacında asacağım diye bunu yapacağım abim engel olup duruyor nedenini anlasam bende fena şeyler yapacağım ama olmuyor.

Belki bildiği vardır ömer

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin