Yüzüne kapatıp telefonu sessize almıştım yeter ya yeter hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım yeter benim çektiklerim allahım al canımı kurtulayım bu hayattan daha başıma ne gelebilir.
Ömer - Yani babanın bu kadar acımasız olduğu
O kadar amına koduklarım direneyim diyorum savaşayım diyorum Eylül sen güçlüsün diyorum ama yapamıyorum kaç yerimden parçalandım yeter lütfen yeter ölmek istiyorum.
Ömer - Sakin ol tamam sakin vermem seni ona merak etme.
Eve gitmiştik ben duşa girip çıkmıştım mutfaktan çok güzel kokula geliyordu mutfağa girmiştim Ömer ne yapıyorsun.
Ömer - Pizza pişiyor el yapımı merak etme hazır pakette değil biraz dağıttım ama
Derecesini yanlış ayarlamışsın ama yükselt dur öyle olacak hem hızlı ve iyi pişer bende üstümü giyineyim o zaman tablo gösterisine gidecek miyiz.
Ömer - Evet yemeği yer gideriz
Olur yemeği yemiştik şey ömer babam orada olmaz değil mi.
Ömer- Saçmalama olursa zaten gebertirim merak etme. Kafasına sıkarım tak tak hadi gel bakalım otur
dişimi fırçalamıştım o sırada arkamda ömer beni izliyordu ne bakıyorsun.
Ömer - Güzele bakmak sevap derler
Ben güzel falan değilim sadece içim güzel yani herşeyi iyi düşünüyorum diyebilirim. Saçımı bağlamıştım ömer çekil de geçiyim canım hadi beni öpüp kucağına almıştı. Yavaş öküz bacağımı çarptım
Ömer - Pardon Eylül benimle bir ömür geçirmeye var mısın
Ne yani bu evlilik teklifi mi eğer o ise cidden olmaz zaten düğün vakti öleceğim niye teklifimi kabul edeyim ki.
Ömer - Bu hissi tatmış olursun yüzüğüm hazır takarım sana ne dersin.
Bilemedim düşünmem gerek zaten öleceğim değil mi son günleri mi güzel geçireyim ama şöyle bir durum var öleceğimi bilmek beni her geçen gün tedirgin etmeye devam ediyor.
Ömer - Babanı öldüreceğim gözünün önünde daha sonra düğünü yaparız.
Onu öldürünce düğünü yapmanın anlamı kalmıyor ben boşa çıkabilirim.
Ömer - Tamam o zaman şöyle yapalım düğün günü abini ve babanı da çağıralım gelirler mal gibi orada işimizi halledelim ne dersin.
İşte bu oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...