Son...

0 0 0
                                    

Polat - Rusya rus mafyaları ile bağlantımız var onlarla beraber iş kuracağız.

Bende olacak mıyım bu kurulda

Hasan - Kurula öyle pat diye giremezsin bir icraatin olmalı senin bir şeyin yoktur emin ol.

Yok evet öldürdüm birisini ama o sayılır mı bilemem.

Hasan - Madde ticareti yapman gerek yoksa olmaz neyse her şey çözüme ulaşır. Hemen rusya ya gitmeyeceğiz düğünü ayarladık iki gün sonra onun bundan haberi yok ama herşeyi biz düzenleriz burada o olsun bitsin olayınız balayına çıkın eğlenin vakit geçirin sonra gideriz.

Ama ben evlenme  bununla ciddiyim hasan abi polat abi lütfen yapmayın beni siz anlarsınız diye düşündüm sizde anlamıyor gibisiniz. Beni aldatan kişi ile ben o an ikisi birden silahını bana doğrultmuştu bende susup arkama yaslanmıştım en azından farklı şeyler olmuyordu.

6 Gün Sonra

Ömer - Güzelim son gün gitmeliyiz rusya ya hemen gideriz olur mu.

Olur ömer olur bardağımda bir yudum votka kalmıştı tepeme dikip ağzımı silmiştim off

Ömer - Aç karnına içmeseydin iyidi

Var ya kapa çeneni zorla evlendim zaten seninle beni çığırından çıkartma ve bana bir söz ver öyle konuşurum seninle.

Ömer - Ne oldu gene

Bir karar aldım madem kızın ve o kız bizimle yaşayacak bazı kurallar olmalı off o kızla ayak üstü sohbetlerin olacak ayrı odada kalacak kızıyla beraber kapının kilidi geceleri sadece bende olacak merak etme odada tuvalet ve banyo var ya sıkıntı yok sabah erken saatlerde kapı kilidini açarım mafya bariz işlere girmek yasak rusya da yaşayacaksak eğer orada şirket kuracaksın.

Ömer - Bilemiyorum çok sert kararlar bunlar

Gülme ben ciddiyim haşat ederim seni kabul mü

Ömer - Tamam aşkım kabul ediyorum sen yeter ki üzülme de hadi gidelim.

"Seneler geçmişti reyhan ile halen aynı evde kalıyorduk yaşım 40 olmuştu iki erkek iki kızım kendime ait bir şirketim arabalarım olmuştu ama Ömer rus mafyaları yüzünden yıllar sonra hesaplaşması bitmişti iki abisi de olmak üzere kurşuna dizildi o gün yıkılmıştım ömer ölmemişti ama aldığı kurşundan dolayı felç kalmıştı balkona girmiştim ömer'im hayatım aç ağzını aferin sıcak değil merak etme"

Reyhan - Ben yardım edeyim mi bir senedir sen bakıyorsun felç olduğundan beri az da ben yardım edeyim

Olmaz o bana emanet aç ağzını silelim evet oldu ölmedi sonuçta değil mi.

Reyhan - Her şey benim başımın altından çıktı zaten ben yoldan çıkardım bana halen kızgınsın aldattığı için

Öyleyim kapat kapıyı çorban kalsın mı tamam kalsın elinden öpmüştüm bebeğim benim duş aldırcam seni ama beklemen gerek.

Reyhan - Şirkete mi

Evet sen aldır duşunu çocuklara bak ben gelirim akşam üstü dışarıya çıkarız zaten yarın yurt dışı seyahatim olacak doluyum

Reyhan - Peki çocuklar sıkılırsa çıkartabilirim değil mi

Dilediğini yap kardeşim öptüm hadi bay bay evden çıkmıştım...

Son.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin