Arabaya binmiştik bekir ise karşıma oturmuştu bende bacak bacak üstüne atmıştım altımda sadece etek vardı bekir bana ceket uzatmıştı.
Bekir - Şunu altınıza sarın
Hayır sarmayacağım he şey mi pekala şöyle yapsak olur mu camı açıp sigaramı yakmıştım düğmeye basıp bardağı almıştım çeşmeden viskiyi doldurup tepeme dikmiştim bu hareketi dört sefer yapmıştım. Ayakkabımı çıkarıp uzanmıştım telefondan alışveriş yani internet alışverişi yapmayı çok seviyordum ama bizim evin adresini vermiyordum.
Bekir - Annem böyle olmamı istemedi ama ben bu yolu seçti
Keşke anneni dinleseydin bekir sana üzülüyorum harbiden böyle pislik birisinin uşaklığını yapıyorsun.
Bekir - Hiç sorma vallaha öyle
Alışverişi tamamlayıp adresi bekir in evine yazmıştım bekir adresi sana yazdım gene kargo gelirse bana haber edersin bende filmime devam edeyim şöför göl kenarındaki eve gidiyoruz haberin olsun.
"Tamam hanım efendi"
O zamana kadar kulaklığımı takıp dışarıyı seyrediyordum çok yağmur yağmaya başlamıştı ve abimden mesaj gelmişti.
"Nerede kaldın kız bacaklarını kıracağım sen eve gel"
Görüldü atıp telefonu kapatmıştım bu yağmurlu havalarda slow müzik dinlemek ruhu dinletiyordu. Bekir koluma dokunmuştu kulaklığı alıp çantama koymuştum Can sende gel.
Can - Yok ben sizi beklerim
Geleceksin can kapat arabayı ispitlerim sizi ikinizde götü zor toparlarsınız çabuk Can arabayı kilitleyip eve girmiştik off ben duş alıp geliyorum keyfinize bakın.
Can - Bir şey söyleyeceğim biz ayvayı yedik
Bekir - Vallaha bilemiyorum amacı ne anlam veremedim bize mi kaldı acaba anlamadım
Can - Kesin bizimle ilgili bir şey neyse oturalım aha Şamil bey arıyor.
Alo buyurun şamil bey
- Nerede kaldınız siz
Şamil bey hanımefendi otele havuza girdi bizde bekleyelim dedik dışarıdayız
- Tamam o saman bırakın eğlensin siz de bekleyin
Olur şamil bey öyle yapıyoruz zaten saygılar
- Görüşürüz
Bekir - Ne oldu
Can - İzin verdi anlam veremedim ya ben yatıyorum uyuyacağım sabahtan beri direksiyon sallıyorum belli kız burada kalacak kıza yamuk yapma.
Bekir - Bunun kafa kırık benimle bir şey yaparsa ben Şamil bey bilgin beye ne derim açıklama da yapamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Sokak Lambası
ActionEylül ailesi tarafından zaten zan altında kalıyordur bu sefer ise bir umut onlardan kurtuluyum derken daha sert bir kayaya çarpar...