16.Sayfa

0 0 0
                                    

Bu kararı vermem gerekiyordu ama zaten beni umursayan bir insan vardı onu da kaybetmiştim bu yüzden sıkıntı etmiyordum ne olacaksa olsun lan kabul etmiyorum...

Beni dövüp beraber olmuştu sabah kalktığımda her tarafım ağrıyordu ömer dolabın kenarında oturmuş beni izliyordu ya sen manyak mısın her tarafımı ağrıttın be.

Ömer - Kötü mü ettim rahatlamadın mı

Dövdün ruh hastası ya birisinden kurtuluyorum diğeri başlıyor nasıl bir hayat bu ben anlam veremiyorum sıkacağım kafama bitecek her şey. Ömer bana tabancayı uzatmıştı silahı çekip sıkacakken yere bırakıp ağlamaya başlamıştım.

Ömer - Bende öyle tahmin etmiştim kendini korumak ister misin gel benimle kıyafetlerin poşette temiz giyin gel

Dediğini yapmıştım üstümü giyinip yanına gitmiştim eline muşta almıştı.

Ömer - Bak şimdi ne olur ne olmaz bana karşı başkasına karşı savunmak istersin öğreteyim

Düğün ne zaman olur diye düşünürken az vaktim varken vakit geçirmek için bunu yapmalıyıdım burnumu silip kafamı sallamıştım.

Ömer - Karşındaki kişi nasıl gelir ya da gelecek bilemezsin şimdi sağ yumruk atacakken sol yumruk gelebilir.

Tamam ne yapmalıyım ellerimi tutmuştu

Ömer - şimdi yumruk yap elini sıkma kendini heyecanlanmak yok aferin sıkma pozisyon al evet karnıma vur

Sertçe vurmuştum ama elimi alıp beni ters çevirmişti off ömer bırak kahvaltıyı yaptıktan sonra açık şeyler giymiştim akşama kadar bu eğitimi almıştım.

Ömer - Bir şeyler öğrendin mi bakalım bir günde olmaz ama oldun en azından

Bana saldıracakken elini ters çevirip itmiştim çenesine bir yumruk atmıştım ayy iyi misin ömer

Ömer - İyim ben vay canına off canımı acıttın be aferin sana hadi duş al bakalım rahatla sonra çıkalım.

Üstümdekileri çıkarıp duş almıştım kollarım mosmor olmuştu ama öğrendiğim şeyler işime yarayacaktı ama iki ay ya da bir ay sonra öleceğim gerçeğini değiştirmiyordu ağlayarak duş almıştım. Duştan çıkmıştım bornozla pencereden dışarıya bakmıştım ip atlıyordu sırıtmıştım yatağa oturup derin düşüncelere dalmıştım.

Boş Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin